پالت چوبی از جمله وسایلی است که برای ذخیره سازی کالاهای مختلف در انبار استفاده می کنند. طراحی پالت به نحوی است که دارای ارتفاع از سطح زمین می باشد و شیارهایی بر روی سطح و پهلوی آن وجود دارد و امکان تبادل هوا را فراهم می سازد. هدف از طراحی پالت های چوبی، این است که بتوانند کالاهای مختلفی را که تولید می کنند و یا در اختیار دارند با فاصله از سطح زمین نگهداری کنند و بدین وسیله بتوانند از فاسد شدن و انتقال آلودگی از سطح زمین به آنها جلوگیری نمایند. برای خرید پالت چوبی به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع پالت چوبی

در همین راستا، فروش انواع پالت چوبی با رونق روبرو شد و اکثر کارخانجات، مراکز میوه تره بار و سایر اماکن برای جلوگیری از نفوذ آب به کالاهای خود، از مزایای پالت استفاده می نمایند. تا به امروز پالت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند چون نقش مهمی در نگهداری محصولات مختلف دارد.

علاوه بر آنکه چند سال اخیر اکثر عملیات بسته بندی و انتقال بار به صورت مکانیزه انجام می شود که باعث افزایش راندمان کاری مجموعۀ تولیدی شود، در همین راستا از پالت های چوبی و پلاستیکی برای این امر بهره گرفته می شود. به عبارتی پالت ها به دلیل طراحی خاصی که دارد، قابلیت جابجایی آن، با استفاده از ماشین لیفتراک وجود دارد. بنابراین کاربرد پالت های چوبی به عملیات بسته بندی و انتقال آنها به محل ذخیره سازی سرعت می بخشد.برای اطلاع از فروش پالت چوبی دست دوم به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت پالت چوبی

قیمت پالت چوبی به کیفیت چوب و ابعاد پالت بستگی دارد. لذا به دلیل حجم بالای تولید پالت توسط شرکت های مختلف، امکان خرید انواع پالت چوبی ارزان و با کیفیت عالی برای کلیه مصرف کنندگان فراهم می باشد.

برای خرید پالت چوبی مورد نظر خود، می توانید به شرکت ایران پلاستیک بازرگان مراجعه نمائید که به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در ایران می باشد.

آدرس: شصت متری شور اباد -خیابان حمزه اباد- پلاک۲۲

تلفن همراه: 09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()