ویژگی های کاغذ دیواری مناسب

از مهمترین ویژگی کاغذ دیواری مناسب برای ساختمان های مسکونی و اداری در وهله اول می توان به تناسب طرح و رنگ کاغذ دیواری با کفپوش ها و دیگر اجزاء داخلی ساختمان اشاره کرد، به نحوی که بسیار هماهنگ و زیبا  بوده و با سبک طراحی و دکوراسیون ساختمان همخوانی داشته باشد، و در نگاه اول افراد را جذب خود نماید. در استفاده از انواع کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب و کاغذ دیواری سقف نیز باید به موارد فوق توجه کرد، تا بتوان یک دکوراسیون بی نظیر را به نمایش گذاشت برای مثال در ساختمان های لوکس و لاکچری که معمولا از انواع کاغذ دیواری کلاسیک یا مدرن استفاده می شود، باید از رنگ های درخشان و براق با طرح های بسیار ظریف و خیره کننده استفاده نمود تا یک ترکیب منسجم و فوق العاده را بتوان به نمایش گذاشت. برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

از دیگر مواردی که در انتخاب کاغذ دیواری مناسب باید مد نظر قرار داد می توان به کیفیت و مقاومت فیزیکی این محصولات در برابر خراش، پارگی، شست و شو و حرارت اشاره کرد که سببب دسته بندی این محصولات در گروه های مختلف شده است.  برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

فروش آنلاین کاغذ دیواری

از معتبرترین مجموعه های واردات و فروش آنلاین کاغذ دیواری در انواع برندهای داخلی و خارجی می توان به گروه تزئینات داخلی دکورآفیس اشاره کرد، که با بیش از ده سال سابقه مستمر در زمینه پخش انواع لوازم دکوری ساختمان در بالاترین سطح کیفی و همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی در طرح ها و سبک های مختلف طراحی با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. فروش مستقیم و بی واسطه کالا، قیمت مناسب و ارسال سریع و مطمئن به سراسر کشور از دیگر مزایای خرید از فروشگاه آنلاین دکورآفیس می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()