نمایندگی اپتکس به عنوان نمایندل فروش محصولات کمپانی اپتکس در داخل کشور، به مشتریان خدمات رسانی می کنند. شرکت اپتکس جزء یکی از شرکت های معتبر جهانی در حوزۀ تولید و فروش قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی در کشور ژاپن راه اندازی شده است. انواع سنسور خازنی، سنسور نوری، انواع کنترلر و ... بخشی از محصولات تولیدی شرکت اپتکس محسوب می شوند. مرکز نمایندگی رسمی اپتکس نیز با آگاهی از تنوع محصولات این کمپانی، مجوز لازم در خصوص فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی اپتکس را دریافت نموده اند. بنابراین با اطمینان خاطر می توانید با مراجعه به نمایندگی اپتکس در تهران ، محصولات این شرکت را با کیفیت اورجینال خریداری نمائید.

نمایندگی فروش اپتکس

امروزه تعدد نمایندگی فروش محصولات اپتکس در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است. در همین راستا باید از اعتبار مجوز فروشگاه اطمینان حاصل نمائید چون برخی از افراد سودجو ممکن است که قطعات تقلبی را به عنوان قطعات اصل به فروش برسانند. بنابراین پیش از خرید قطعات اورجینال اپتکس باید از سابقۀ قدمت فروش نمایندگی اپتکس مطمئن گردید.

سنسور و چشم های الکترونیکی از قطعات پرکاربرد در فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی محسوب می شوند که تأثیر بسزایی بر روی عملکرد دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی دارد. در واقع استفاده از سنسور به منظور کنترل و نظارت بر روی فعالیت های مختلف طراحی و تولید شده است. برند اپتکس از جمله معتبرترین برندهای تولیدکنندۀ قطعات اتوماسیون صنعتی در جهان می باشد. از این رو برای خرید محصولات اپتکس به معتبرترین نمایندگی فروش اپتکس مراجعه نمائید که تنوع بالایی نسبت به محصولات این کمپانی داشته باشد. علاوه بر فروش، از خدمات گارانتی و پس از فروش نیز برخوردار باشد. توجه به این مسئله به شما این اطمینان را می دهد که از جای مطمئنی قطعات صنعتی خود را خریداری کرده اید.

تهران اتوماسیون به عنوان نمایندگی معتبر اپتکس در تهران فعالیت خود را شروع و ادامه می دهد.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()