لوازم یدکی بسترن شامل قطعات مختلفی است که از نقش مهمی بر روی آپشن های خودرو بسترن دارد. خرید و فروش لوازم یدکی بسترن متناسب با توع مدل های این خودرو که توسط افراد خریداری شده اند، تولید و در سراسر کشور صورت می گیرد. تنوع مدل های خودروهای بسترن بسیار است و می توان به خودروهای بسترن B50، L5، B50F، B30، B90 و ... اشاره نمود. در نتیجه با آگاهی به این مسئله، مالکان خودرو بسترن، لوازم یدکی خودرو بسترن را خریداری می کنند. توجه به مدل خودرو بسیار حائز اهمیت می باشد چون ممکن است، قطعات یدکی مدل های مختلف نسبت به یکدیگر متفاوت باشند. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی بسترن به سایت مراجعه کنید.

فروش لوازم یدکی بسترن  بی 30

امروزه فروش قطعات یدکی بسترن بی 30 نسبت به دیگر مدل های خودرو بسترن بیشتر عرضه می شود چون مالکان این مدل خودرو در سطح شهر بسیار است. با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند و در عین حال قطعات مکانیکی خودرو نیز ممکن است با گذشت زمان و استفادۀ نادرست از آنها، دچار آسیب دیدگی شوند. بنابراین شرکت های تولیدکنندۀ لوازم یدکی بسترن، با این هدف، قطعات یدکی محصولات متنوع بسترن را به بازار عرضه می کنند که بسیار کاربردی باشد و مالکان خودرو بسترن، بتنوانند بر اساس مدل خودرو، لوازم یدکی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و مناسب تهیه نمایند.برای خرید قطعات بسترن B30 به سایت مراجعه کنید.

قیمت لوازم یدکی بسترن

قیمت لوازم یدکی بسترن به جنس و نوع قطعات یدکی بستگی دارد. بنابراین به طور دقیق نمی توان قیمت آنها را مشخص نمود. در ضمن، اگر لوازم یدکی خودرو بسترن به صورت وارداتی تأمین شده باشند، نرخ روز ارز نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر روی قیمت قطعات یدکی بسترن خواهد داشت.

پیش از خرید انواع لوازم یدکی بسترن، می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی با کارشناسان فروش فروشگاه نیوپارت، از موجودیت و قیمت قطعات یدکی مورد نظر خود آگاهی یابید.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()