سختی گیر رزینی از جمله دستگاه های پرکاربرد در صنعت احداث پکیج های تصفیه فاضلاب و سیستم های تأسیساتی گرمایشی و سرمایشی محسوب می شود. همانطور که می دانید، آب دارای املاح مختلف معدنی چون کلسیم، منیزیم و غیره می باشد که موجب سختی آب و به عبارتی ایجاد رسوب در سیستم های لوله کشی مختلف می شوند.

بنابراین مجریان سیستم های سرمایشی و گرمایشی و همچنین سیستم تصفیه خانه، متناسب با میزان و نوع سختی آب، خرید و نصب دستگاه سختی گیر رزینی را انتخاب می کنند. نصب سختی گیر آب به منظور حذف سختی آب از ضرورت بالایی برخوردار است چون موجب گرفتگی قسمت های مختلفی از سیستم های لوله کشی و یا دستگاه های اصلی می گردد.

خرید سختی گیر رزینی

در حال حاضر خرید و فروش سختی گیر رزینی در مدل های متنوع صورت می گیرد که می توان به سختی گیر رزینی FRP یا همان سختی گیر تمام اتوماتیک، سختی گیر نیمه اتوماتیک و سختی گیر خانگی اشاره نمود. به این ترتیب متناسب نوع و میزان سختی آب، می توانید مناسب ترین دستگاه سختی گیر رزینی را با قیمت مناسب خریداری نمائید. خرید سختی گیر آب هنگام راه اندازی پکیج های تصفیه خانه آب و فاضلاب و همچنین تأسیسات گرمایشی و سرمایشی بسیار حائز اهمیت می باشد چون باعث رسوب زدایی آب می شود. در واقع ناخالصی های موجود در آب که مرتبط با عناصر کلسیم و منیزیم می شوند، را حذف می کند. با توجه به حجم ظرفیت متغیر سیستم های تصفیه خانه و تأسیسات ساختمانی و صنعتی، قیمت سختی گیر رزینی نیز بسیار متغیر می باشد.

شرکت اطلس آب تلاش داشته که از ابتدای فعالیت کاری خود، به صورت کاملاً حرفه ای کلیۀ دستگاه های مرتبط با سیستم های تصفیه سازی آب نیمه صنعتی، صنعتی و خانگی را با کیفیت عالی تولید و به بازار عرضه نمایند.

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 235
نمایش همه
علاقه مندی ها ()