چمن مصنوعی ساختاری شبیه به چمن طبیعی دارد و در نگاه اول به سختی بتوان ان را از چمن کاشته شده، تشخیص داد. با توجه به بحران کم آبی در همه جهان، خرید چمن مصنوعی بسیار با استقبال روبرو شده است. برای ساخت این محصول از دستگاه های پیشرفته صنعتی و الیاف مصنوعی استفاده شده است. در هر شرایط اب و هوایی می توان از این کفپوش همیشه سبز استفاده کرد. در زمین هایی که امکان رشد و نگهداری از گیاهان نیست یا در اماکن پر تردد، نصب چمن مصنوعی ایده آل است.

چمن های تزئینی نیازی به آبیاری،  کاشت، علف کش، کود پاشی، چمن زنی و … ندارد. نگهداری از این کفپوش بسیار ساده است. بسیاری از هزینه های نگهداری و پرورش چمن طبیعی در زمین های چمن با الیاف مصنوعی حذف می شود. رنگ ثابت، دوام، زیبایی، طول عمر بالا، استحکام و تراکم الیاف از ویژگی هایی هستند که محبوبیت این کفپوش را بیشتر کرده اند.

برای خرید انواع چمن مصنوعی میتوانید به محصولات شرکت گامان تزیین جاوید مراجعه کنید.

ویژگی دیگری که برای چمن مصنوعی حائز توجه می‌باشد که البته این ویژگی صرفاً برای کشورهای نظیر ایران که در نقاط خشک جغرافیائی قرار گرفته‌اند، به عنوان یک ویژگی تلقی می‌گردد، بحث کم‌آبی و عدم نیاز جدی این محصول به آب می‌باشد که این امر در یک نگاه کلان نگر در کشوری مثل ایران که واقعاً از دیدگاه منابع آبی در محدودیت جدی واقع می‌باشد، می‌تواند صرفه جوئی وسیع و هنگفتی را به وجود آورد. قیمت های چمن مصنوعی رنج متفاوتی را تشکیل می دهند.

شماره تماس :
شماره همراه :
ایمیل :
مبلغ : معاوضه
وب سایت : https://gamantj.com
آدرس : سید خندان - سهروردی شمالی - پلاک 644 - مجتمع تجاری ابن یمین طبقه اول واحد 4
Tag
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
دوشنبه 12 آبان 1399 در ساعت 23 : 31 دقیقه
تعداد بازدید : 453
منطقه : تهران
نمایش همه
علاقه مندی ها ()