مزیت‌ های استفاده از دوچرخه ثابت:

احتمالاً تا کنون دوچرخه ثابت دیده باشید. این دوچرخه ها در باشگاه‌ ها به وفور یافت می شوند خرید دوچرخه ثابت برای افرادی در نظر گرفته شده اند که نیاز به تقویت عضلات ساق و ران خود داشته باشند. البته باید به طور کلی گفت دوچرخه ثابت می تواند جزء دستگاه های هوازی در نظر گرفته شود. زیرا با چند دقیقه استفاده از این دستگاه جریان خون در سراسر بدن بیشتر به جریان خواهد افتاد و در نتیجه ضربان قلب شما به مراتب بالاتر خواهد رفت و به همین دلیل است که این دستگاه را جزء دستگاه های هوازی در نظر گرفتند. این دستگاه برای افرادی که دچار بیماری‌ های قلبی و عروقی هستند بسیار مناسب می باشد. در مراکز کلینیک های تخصصی قلب و عروق از این دستگاه برای عملکرد و کارایی قلب شما و تست کردن این عملکرد استفاده می ‌کنند. به همین دلیل می ‌توان گفت این دستگاه جز دستگاه های بسیار قدرتمند در زمینه ورزش هوازی است. علاوه بر این که دوچرخه ثابت می تواند در بالا بردن حجم تنفسی موثر باشد دارای مزیت های بسیار دیگری نیز هست که در این مقاله قصد داریم به آن ها به صورت مختصر بپردازیم. دوچرخه های ثابت توسط شرکت ‌های معتبر ساخت لوازم ورزشی در سراسر دنیا تولید می‌ شود. در کشور ما نیز برند های مختلفی از این دستگاه ها هستند که می توان با بودجه های مختلف به خرید انواع این دستگاه ها پرداخت. این دوچرخه ها به صورت ایستاده، نشسته و یا اسپینینگ وجود دارند و هر کسی بنا بر نیازی که به این دستگاه دارد می ‌تواند به خرید انواع مختلفی از آن ها بپردازد. برخی از افراد قصد دارند اندام های بدن خود را به صورت کلی درگیر کنند و به همین دلیل برای این افراد دوچرخه‌ های نشسته پیشنهاد می ‌شود. برخی از افراد که تمایل دارند سیستم تنفسی آن ها عملکرد بهتری داشته باشد، از دوچرخه اسپینینگ استفاده می ‌کنند. دوچرخه ایستاده نیز برای افرادی مناسب است که تمایل به تقویت عضلات ساق و ران خود دارند.

سایر مزایای استفاده از دوچرخه ثابت:

دوچرخه ثابت علاوه بر این که در انواع متفاوتی وجود دارد دارای تنظیم های متفاوتی نیز هست. می توان به گونه ای این تنظیمات را انجام داد که مدل های مختلف دوچرخه سواری برای افراد ورزشکار شبیه سازی شود تا میزان عملکرد و قدرت بدنی این افراد بالاتر برود. افرادی که قادر به باشگاه رفتن نیستند یا وقت کافی برای باشگاه رفتن و یا دوچرخه سواری در بیرون از منزل خود ندارند، می توانند با خریدن این دستگاه روزانه وقت بسیار کمی از خود را به آن اختصاص داده و سلامتی خود را به نوعی تضمین کنند. البته باید گفت دستگاه هایی که در جهت هوازی برای بدن سودمند هستند نباید به صورت روزانه استفاده شوند. زیرا ورزش هوازی به صورت کلی برای چند روز در هفته مناسب است و قبل از این که بخواهید ورزش کردن با این دستگاه را شروع کنید بهتر است با افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند مشورت کرده و شرایط فیزیکی و جسمی خود را بازگو کرده و طبق آن به برنامه مناسبی در جهت استفاده از این دستگاه دست بیابید. برای استفاده از این دستگاه لباس و یا کفش خاصی احتیاج نیست و فرد می تواند به راحتی از این دستگاه استفاده کند. البته این خود می تواند مزیت بسیار بزرگی باشد زیرا دستگاه های دیگری مانند تردمیل نیاز به پوشیدن کفش های ورزشی دارند تا ضربه خاصی به کف پا وارد نشود. ولی دوچرخه ثابت این‌ گونه نیست زیرا می توان با خیال راحت ورزش کردن با آن پرداخت. البته همان طور که می دانید هر چیزی همان قدر که می تواند سودمند باشد ممکن است دارای معایبی نیز باشد. اگر هنگام استفاده از این دستگاه ها زیاده روی شود یا به درستی از آن استفاده نشود ممکن است آسیب هایی به مفاصل پا وارد کند.

 

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()