دوچرخه ثابت خانگی و انواع آن:

افرادی که وقت کافی برای ورزش کردن ندارند می توانند در منزل خود از دستگاه ‌هایی مانند خرید دوچرخه ثابت خانگی ، تردمیل خانگی و یا اسکی فضایی خانگی استفاده کنند. هر کدام از این دستگاه ها دارای امکانات و آپشن های زیادی بوده و می توان به وسیله آن ها قدمی به سلامتی و تناسب اندام نزدیک شد.  از دستگاه‌ هایی که نسبت به دستگاه های دیگر می تواند آسیب های بدنی کمتری برای اندام فرد ایجاد کند و همچنین می تواند برای سلامت افراد بسیار مثمر ثمر واقع شود، دوچرخه ثابت خانگی است. دوچرخه های ثابت در باشگاه‌ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این دوچرخه ها همانند دوچرخه های معمولی که افراد برای دوچرخه سواری در محیط های خارجی استفاده می کنند، شبیه سازی و ساخته شده است و فرد هنگام دوچرخه سواری با این دستگاه ها می تواند تجربه دوچرخه سواری کردن را به همراه داشته باشد و این که همان ‌قدر که دوچرخه‌ سواری با دوچرخه های واقعی می تواند عضلات را درگیر کند، این دوچرخه های ثابت نیز به همان میزان قادر هستند اندام ها و عضلات مختلفی از بدن را به چالش بکشانند. همه انواع دوچرخه های ثابت از نوع خانگی و چه از نوع باشگاهی دارای سه نوع مختلف می باشند. دوچرخه ثابت خانگی نشسته، ایستاده و اسپینینگ از دوچرخه هایی هستند که انواع آن ها در باشگاه ها و منازل یافت می شود. یکی از نکات مهم این دوچرخه ها این است که دوچرخه های ثابت خانگی نسبت به اسکی فضایی و تردمیل ها فضای کمتری را اشغال می کنند و به همین دلیل در آپارتمان هایی که دارای متراژ بسیار کمی هستند کاربرد ویژه ای خواهند داشت و به همین دلیل افراد بیشتری تمایل به خرید این دستگاه پر کاربرد دارند. هر کدام از مدل های دوچرخه های ثابت خانگی دارای کاربرد خاصی بوده و افراد خاصی نیز قادر به استفاده از این دستگاه ها می باشند که در ادامه هر کدام از این مدل ها را به اختصار توضیح خواهیم داد.

توضیحاتی در مورد انواع دوچرخه ثابت خانگی:

دوچرخه ثابت خانگی دارای انواع ایستاده، نشسته و اسپینینگ می باشند که هر کدام از این دوچرخه های ‌ثابت دارای ویژگی منحصر به فردی می باشند و هر کدام از آن ها نیز می توانند برای افرادی که حرفه ای و یا آماتور هستند مناسب می باشد. دوچرخه های ثابت خانگی نشسته دارای صندلی می باشد که در قسمت پشت صندلی، قطعه ای به عنوان پشتی قرار گرفته است که فرد با تکیه دادن به این قسمت می تواند با پدال زدن به ورزش کردن بپردازد. این دوچرخه ها بیشتر برای افراد سالمند و یا افرادی که ممکن است با دوچرخه سواری دچار کمردرد بشوند مناسب می باشد. دوچرخه های ایستاده همانند دوچرخه های معمولی می باشد که در بیرون از خانه ها مطمئناً آن ها را مشاهده کرده اید. این دوچرخه ها در قسمت دسته و صندلی با یکدیگر تقریبا موازی هستند و در یک محور قرار می گیرند. می توان با گرفتن دست ها به صورت ایستاده و یا نشسته روی صندلی رکاب زد و به دوچرخه سواری پرداخت. این دوچرخه ها نسبت به دوچرخه های نشسته حرفه ای تر عمل می کنند و می تواند اندام های شما را بیشتر به چالش بکشانند. نوع دیگر دوچرخه ثابت اسپینینگ می باشد. دوچرخه اسپینینگ را افراد حرفه ‌ای ‌تر بیشتر انتخاب می کنند، زیرا این نوع دوچرخه کاملاً از روی دوچرخه های حرفه ای که توسط افراد در بیرون از منزل استفاده می شود شبیه سازی شده است و افراد می‌ توانند به وسیله این دوچرخه حرکات گوناگون و سرعت های کم و زیاد را تجربه کنند و به وسیله این دوچرخه می توانند عضلات ساق و ران و همچنین دست خود را بیشتر تقویت کنند. زیرا این نوع دوچرخه این اندام ها را بیشتر به چالش خواهد کشاند. ضمن این که برای قلب و عروق نیز مفید تر بوده و می تواند ظرفیت تنفسی افراد را به مقدار بیشتری افزایش دهد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()