هر مبلی با توجه به مشخصاتی که دارد باید از نوع پارچه مناسب برخوردار باشد. مبل های استیل و سلطنتی که در دسته ی مبل های گران قیمت می باشند ، پارچه ی داخلی مناسب است. در مبل های راحتی استفاده از پارچه های مخمل مناسب بوده و برای مبل هایی که L شکل هستند ، پارچه ای چرمی مناسب می باشند. برای  خرید پارچه مبل به سایت مراجعه کنید.

چگونه پارچه مبل خوب را تشخیص دهیم؟

برای دانستن جنس پارچه ی مناسب بهتر است دوخت پارچه را مشاهده نمایید، اطراف دوخت باید سوراخ های ریز وجود داشته باشد زیرا این پارچه ضعیف بوده و یا تراکم کمی دارد، پارچه مبلی که تراکم و کیفیت خوبی داشته باشد در اثر کشیدگی باعث وجود این روزنه ها نمی شود. لمس پارچه مبلی با دست باعث متوجه شدن سبکی و سنگینی پارچه می شود  یک پارچه ی متراکم وزن سبکی ندارد. همین طور اگر پارچه ی انتخابی شما از نوع پرزدار مانند جیر و مخملی است، می توانید با  دست تا حدودی از کیفیت آن آگاه شوید به این صورت که خواب پارچه را به سمت مخالف ببرید و سعی در به هم ریختن پرز پارچه داشته باشید ، در این هنگام پارچه ی باکیفیت فورا به حالت اولیه باز می گردد اما پارچه ی بی کیفیت تمایلی به این کار ندارد.برای اطلاع از فروش پارچه مبل راحتی به سایت مراجعه کنید.

حال اگر پارچه مبل زیبایی تهیه کنید اما کیفیت آن را در نظر نگیرید خواهید دید که در زمان کوتاه بر اثر استفاده ی کمی دچار آسیب و از بین رفتن زیبایی اش خواهی شد. بنابراین در خرید پارچه مبل کیفیت حرف اول را می زند.

فروشگاه ربکالا از فروشندگان انواع پارچه مبلی باکیفیت می باشد که به عرضه ی مستقیم محصولاتش توانسته قیمت های مناسبی را در نظر گیرد. برای خرید می توانید به سایت مراجعه کرده و پارچه مبلی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()