کفی تخت یکی از وسیله های مهم در تخت می باشد که وزن افراد و تشک را تحمل می کند. خرید کفی تخت باید با توجه به کیفیت آن انتخاب شود که باید جنس آن مورد بررسی قرار گیرد تا کفی تخت خریداری شده بتواند از دوام و استحکام کافی برخوردار باشد. برای خرید کفی تخت به سایت مراجعه کنید.

کفی های تخت در دو نمونه ی ساده و جکدار قرار دارند که هر یک باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد . کفی ها تخت در جنس های فلز و چوب ساخته می شوند که هر یک اگر از دوام کم برخوردار باشد در کوتاه مدت دچار شکستگی خواهد شد. گرچه کفی های تخت فلزی از مقاومت بیشتری نسبت به کفی های تخت چوبی برخوردارند اما این نوع نیز اگر دارای ضخامت و استحکام لازم نباشند دچار شکستگی می شوند.

کفی های تخت ساده در درون تخت قرار گرفته و باید اندازه ای مقداری کوچک تر از تخت داشته باشند که به راحتی درون تخت قرار گیرند. کفی تخت جکدار نیز به تخت متصل شده و معمولا با استفاده از دو جک بر روی تخت قرار می گیرد ، مزیت این کفی تخت داشتن فضای مناسب برای قرار دادن وسیله ها می باشد که برای اتاق های کوچک که دارای فضای کمی هستند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.برای اطلاع از فروش کفی تخت جکدار به سایت مراجعه نمایید.

خرید کفی تخت

برای خرید کفی تخت باید در نظر داشته باشید که چه سایزی از آن مناسب تخت شما است ، همچنین کیفیت و قیمت را مورد بررسی قرار دهید، گر شما از مرکز معتبری خرید کفی تخت را انجام دهید تا خیالتان بابت خرید یک کفی تخت با کیفیت مطلوب راحت باشد. فروشگاه ویستا کالا از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع کفی های تخت ساده و جکدار با کیفیت های بالا و قیمت بسیار مناسب می باشد.

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()