سنسور بخش مهمی از اتوماسیون صنعتی را تشکیل می دهند و با استفاده از آن ها می توان عملکرد های متفاوتی را ایجاد کرد . سنسور ها در انواع مختلف سنسور نوری، سنسور القایی، سنسور خازنی و.... وجود دارند که در این میان سنسور القایی یکی از پر کاربردترین سنسور ها در بخش تشخیص فلزات می باشد. برای خرید سنسور القایی به سایت مراجعه کنید. 

انواع سنسور القایی

سنسور القایی در انواع شیلد دار و بدون شیلد وجود دارند.

سنسور القایی شیلد دار: این نوع از سنسور های القایی که سرتخت هستند حلقه ای در اطراف هسته دارند که به این دلیل موجب تمرکز میدان در قسمت جلویی سنسور می شود.

سنسور القایی بدون شیلد: برخلاف نوع شیلد دارد در این نوع از سنسور های القایی حلقه وجود نداشته و می تواند حساسیت را در اطراف نیز داشته باشد.

موارد استفاده از سنسور القایی

با استفاده از سنسور القایی می توان فلزات را جداسازی نمود، همین طور برای اندازه گیری فاصله ، تشخیص قطعات با سایز های متفاوت ازاین سنسور استفاده می شود .

بخش های سنسور القایی

سنسور القایی از سه بخش مهم برخوردار بوده که عبارتند از اسیلاتور، اشمیت تریگر، تقویت خروجی. برای اطلاع از فروش سنسور القایی مکعبی به سایت مراجعه کنید. 

خرید سنسور القایی

سنسور های القایی در انواع مختلفی ر بازار به فروش می رسند. فروشندگان سنسور ها ، اغلب انواع تجهیزات اتوماسیون صعتی را به فروش می رسانند. خریداران سنسور های القایی انواع صنایع قطعه سازی، خودروسازی و مواد غذایی و... می باشند. همچنین در بخش رباتیک نیز از سنسور ها استفاده ی بسیاری می شود. مرکز تهران اتوماسیون از فروشندگان انواع سنسور ها در کیفیت بسیار بالا می باشد که عرضه این محصولات را به صورت مستقیم داشته و قیمت های بسیار مناسبی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. برای خرید انواع سنسور می توانید از طریق لینک به سایت مراجعه کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()