فروش اقساطی بهمن خودرو اختصاص به محصولات گروه خودروسازی بهمن موتور دارد. این شرکت از بزرگ ترین شرکت های خودروسازی در داخل کشور است که سالانه سهم عظیمی از  بازار تقاضای خرید خودرو را به خود اختصاص می دهد. عموم مردم علاقه مند به مالکیت خودروی مورد دلخواه خود هستند که بتوانند رفاه زندگی خود را تعمیم ببخشند. با توجه به استقبال فراوان مردم از خرید خودرو و عدم توانایی عموم مردم از خرید نقدی خودرو، مراکز فروش اقساطی بهمن موتور فعالیت خود را آغاز کرده اند که بتوانند محصولات تولیدی این کمپانی را طبق مصوبۀ شرکت در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی بهمن خودرو  به سایت مراجعه کنید. 

شرایط فروش اقساطی بهمن خودرو

شرایط فروش اقساطی شرکت بهمن خودرو نسبت به گذشته راحت تر شده است. از این رو امکان خرید خودرو به صورت اقساطی با شرایط اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت برای مصرف کنندگان فراهم می باشد. بنابراین عموم مردم که از توان مالی متوسط برخوردار هستند، می توانند متناسب با توان مالی خود، بهترین خودرو را با شرایط عالی خریداری نمایند.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور به سایت مراجعه کنید. 

از مهمترین خواسته های مشتریان، فروش اقساطی بهمن خودرو است که شرایط مناسبی را برای خرید قسطی خودرو فراهم کنند. از این رو مدیران مجموعه توانستند زمینۀ فروش اقساطی سواری مزدا، وانت کارا، وانت دو کابین کایرا، سواری سری B، سواری کایرا و دیگر محصولات گروه بهمن موتور را در اختیار مشتریان قرار دهند. به این ترتیب افرادی که خواستار محصولات این کمپانی خودروسازی هستند، می توانند با بررسی درآمد مالی، خودروی مورد نظر خود را با شرایط عالی خریداری نمایند. لذا شرایط فروش اقساطی گروه بهمن موتور را با تحویل فوری خودرو برای مشتریان فراهم کرده اند.

شرکت آرشا خودرو جزء یکی از عرضه کنندگان بزرگ در زمینۀ محصولات خودروسازی معتبر در ایران می باشد که امکان فروش اقساطی گروه خودروسازی بهمن خودرو را برای عموم مردم فراهم نموده اند.

 

شماره های تماس: 02144067335  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()