سی تی اسکن یکی از تصویربرداری های بسیار کاربردی در بخش دندان پزشکی می باشد. زمانی که شما دارای مشکلات دهان و دندان می باشید ممکن است متخصص از شما بخواهد که سی تی اسکن دندان را انجام دهید تا بتواند بررسی های لازم را انجام دهد. سی تی اسکن دندان سعادت آباد یکی از مراکزی است که از بهترین تجهیزات برای تصویر برداری استفاده می کند و خدمات بسیار خوبی را به مراجعین ارائه می دهد. با استفاده از خدمات سی تی اسکن دندان سعادت آباد می توان مسیر های عصبی و بافت نر و استخوان را مورد بررسی قرار داد. با استفاده از این تصویر برداری می توان مشکلات فک و دندان را مورد بررسی قرار داد. همچنین در زمان انجام ایمپلنت دندان و یا کشیدن دندان از سی تی اسکن استفاده می شود.

سی تی اسکن دندان سعادت آباد

در سی تی اسکن دندان سعادت آباد با استفاده از دستگاه های تصویری برداری می توان تصاویر دندان را به دست آورد. با استفاده از سی تی اسکن دندان فک و سینوس ها و حفره های بینی مورد بررسی قرار می گیرد. برای تشخیص تومور های فک و روند درمانی آن و برای جراحی های ترمیمی از تصاویر سی تی اسکن استفاده می شود. برای اطلاع از ساختار های استخوانی و مرتب کردن دندان نیز می توان از این نوع تصویر برداری بهره برد.برای اطلاع از خدمات رادیولوژی دندان در سعادت آباد  به سایت مراجعه کنید.

رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل یکی از مراکز معتبر دندان پزشکی است که دارای خدمات دندان پزشکی مختلفی می باشد. این مرکز با هدف رضایت مراجعین توانسته بهترین خدمات را در اختیار افراد قرار دهد . همچنین در این مرکز هزینه ها بسیار مناسب است . شما می توانید با تماس با سی تی اسکن دندان سعادت آباد اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()