روش های معماری و طراحی نما که برای ساختمان های مختلف، با کاربری های متفاوت اعم از تجاری، مسکونی، هتل ها و اماکن مذهبی انتخاب می شود، با توجه به موارد و پیش نیازهای این پروژه ها و همین طور  بوجه تخصیص یافته سنجیده می شوند، تا بتوان در میان صدها ایده و سبک های طراحی بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد. از مهمترین فاکتورهایی که پیش از طراحی نمای ساختمان باید توسط کارشناسان و معماران ساختمانی ارزیابی شود می توان به سازگاری نما با نقشه، نوع و کاربری سازه، بازسازی منزل ، سازگاری نما با اقلیم و آب و هوای منطقه، رعایت قوانین و اصول شهرداری در پیاده سازی طراحی  و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که در دامنه انتخابی مشتریان محدودیت های بسیار زیادی را به وجود می آورد. طراحی نمای ساختمان مدرن، طراحی نمای کلاسیک، نئو کلاسیک، رومی، کامپوزیتی، آجری، شیشه ای و غیره از انواع سبک ها  و روش های اجرای طراحی نما و اجرای بازسازی منزل در ساختمان های مختلف می باشد، که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا به خود اختصاص داده اند.

روش های اجرای طراحی نما

روش های اجرای طراحی نما در هر اقلیم و منطقه ای بسته به نوع مصالح مورد نیاز متفاوت می باشد، که مصالح، فرم رنگ ها، پیش آمدگی ها و فرورفتگی ها، ملحقات و تاسیسات ساختمان تاثیر بسیار زیادی در انتخاب این روش ها دارند. اجرای نما با ملات سیمان، اجرای نمای خشک و اجرای نما با چسب از پر استفاده ترین روش های اجرای طراحی نما می باشد، که انتخاب هر کدام از آن ها و نوع متریال مصرفی در قیمت اجرای طراحی نما ساختمان و بازسازی منزل بی تاثیر نخواهد بود، مشتریان از آن آگاه هستند.برای انجام بازسازی و نوسازی ساختمان به سایت مراجعه کنید.

اجرای بازسازی منزل با ارزان ترین قیمت

مجموعه معتبر معماری و طراحی هیرادانا از موفق ترین و خوشنام ترین مراکز اجرای طراحی نما با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در تهران و شهرستان ها می باشد، که با استفاده از یک تیم بسیار مجرب مهندسی به روزترین و خلاقانه ترین روش های بازسازی منزل را انتخاب و پیاده سازی می کنند، برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز می توان به سایت معتبر هیرادانا مراجعه کرد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()