ویژگی های دنا اقساطی

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، انواع خودروی دنا با توجه به سیاست های شرکت ایران خودرو با کسب سهم بیشتر از بازار خرید و فروش و معاملات خودرو در مدل ها و تیپ های مختلفی از جمله دنا پلاس و توربو پلاس طراحی و تولید شد، که قیمت خرید دنا اقساطی در هر کدام از آن ها نسبت به دنا معمولی بسیار بالاتر است. از مهمترین ویژگی های خودروی دنا اقساطی می توان به صورت کلی به موتور پیشرانه EF5 با قدرت 115 اسب بخار و آلایندگی یورو4، سان روف، نور دهی بسیار مناسب و قدرتمند، طراحی ظاهری بسیار جذاب و خیره کننده، سیستم قطع بنزین، قابلیت تنظیم صندلی، فرمان جمع شونده و غیره اشاره کرد، که از هر لحاظ این خودروی جذاب ملی را برای خریداران ایده آل می سازد، و متقاضیان خرید دنا اقساطی می توانند خودروی مورد نظر خود را با بهترین تسهیلات ممکن از مراکز معتبر و مجاز خریداری نمایند. برای اطلاع از  فروش دنا اقساطی  به سایت مراجعه کنید.

با توجه به کیفیت و کارکرد بسیار مناسب این خودروی داخلی، روز به روز به تعداد لیزینگ های فروش دنا اقساطی در تیپ ها و مدل های مختلف افزوده می شود، که هر کدام از آن ها با ارائه تسهیلات و خدمات متنوع، یک بازار پویا و پر رونق را به نفع مشتریان به وجود آورده اند و متقاضیان خرید دنا اقساطی با ارزان ترین قیمت با بررسی اعتبار و خوشنامی این شرکت ها، بهترین و مناسب ترین آن ها را در ارائه تسهیلات ویژه فروش قسطی خودرو انتخاب می کنند.برای اطلاع از  خدمات فروش اقساطی سایپا  به سایت مراجعه کنید.

فروش دنا اقساطی با تسهیلات ویژه

برای اطلاع از شرایط واگذاری خودرو ها مانند دنا اقساطی و یا در صورت نیاز دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب این مجموعه می توان به سایت سایا خودرو مراجعه کرد، و یا با کارشناسان این مجموعه معتبر مشورت نمود، و اطلاعات لازم را کسب کرد.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()