تسهیلات خرید پراید اقساطی

با توجه به استقبال بی سابقه از خرید اقساطی خودرو، اغلب مراکز عرضه و پخش خودروهای داخلی و خارجی با ارائه تسهیلات متفاوت و شرایط ویژه در تلاش هستند تا  در بازار رقابتی فروش پراید اقساطی سهم بیشتری از فروش را به خود اختصاص دهند. تسهیلات خرید پراید اقساطی در شعب مختلف نمایندگی و شرکت های لیزینگ خودرو متفاوت می باشد، زیرا این مراکز با توجه به سیاست های کاری و  اعتبارات خود، این محصولات را عرضه می کنند، و متقاضیان خرید پراید اقساطی در ابتدا باید با بررسی اعتبار شرکت ها و  اطمینان از عملکرد آن ها به تعهداتشان، به بررسی شرایط نقل و انتقال و تسهیلات هر کدام از آن ها بپردازند تا بتوانند انواع تیپ های پراید را به صورت اقساطی و با توجه به شرایط و توان مالی خود خریداری نمایند. برای اطلاع از فروش پراید اقساطی به سایت مراجعه کنید. 

از مهمترین تسهیلات فروش پراید اقساطی که معمولا در تمامی لیزینگ ها و نمایندگی ها انجام می شود می توان به تحویل فوری و آنی خودرو به محض واریز اولین پیش پرداخت اشاره کرد، که رضایت و اعتماد تمامی خریداران را به دنبال داشته است.برای اطلاع از  فروش اقساطی پراید 111 به سایت مراجعه کنید 

فروش پراید اقساطی با مناسب ترین قیمت

لیزینگ معتبر و خوشنام سایا خودرو در شمار معتبرترین و بهترین شعب نمایندگی فروش پراید اقساطی با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات می باشد، که با عمل به تعهدات خود، موفق به کسب اعتماد و رضایت مشتریان شده است. تمامی اطلاعات مبنی بر تسهیلات ویژه فروش اقساطی سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور و دیگر کمپانی های خودروسازی داخلی و خارجی را می توان در سایت اطلاع رسانی سایا خودرو مشاهده کرد، و در صورت تمایل اقدام به خرید پارس اقساطی از این مرکز نمود.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()