کلاه ایمنی از کاربردی ترین تجهیزات حفاظت سر و گردن محسوب می شود. اکثر مشاغل صنعتی، کارگاهی، عمرانی و معدنی نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی کار دارند که تأمین کلاه ایمنی نیز یکی از مهمترین آنها محسوب می شود. همانطور که می دانید سر به عنوان یکی از مهمترین اعضای بدن محسوب می شود که سلامت نگه داشتن آن بسیار حائز اهمیت است. از این رو مدیران اجرایی کارگاه های کوچک و بزرگ برای تأمین حفظ سلامت پرسنل کاری خود، نیاز به خرید کلاه ایمنی با کیفیت دارند، تا بدین وسیله بتوانند سطح ایمنی پرسنل خود را به میزان قابل توجهی تأمین نمایند.

خرید انواع کلاه ایمنی

بر اساس ضوابط استاندارد بین المللی، کلاه ایمنی در سه کلاس جامع با رنگ بندی های مشخص طراحی و ساخته شده اند. از این رو کارفرمایان متناسب با نوع شغل و نوع صدمات احتمالی که ممکن است برای پرسنل بوجود آید، نوع و رنگ کلاه ایمنی را انتخاب می نمایند.

کلاه ایمنی در سه کلاس A (ضد ضربه)، کلاس B (عایق برق، حرارت بالا و ضربۀ سنگین) و کلاس C (مقاومت پایین) در سطح بازار عرضه می شوند. از این رو مدیران شرکت های برق و آتش نشانی بهتر است که از کلاه ایمنی کلاس B استفاده نمایند که ضد جریان الکتریسیته و نسبت به سوختگی نیز مقاومت بالایی دارند. در حال معمولی نیز می توان از کلاه ایمنی کلاس C استفاده نمود که ضربات برخورد اجسام سبک و غیر جدی باعث محافظت سر و گردن می شود. برای خرید دستکش کار  به سایت مراجعه نمایید. 

در ضمن همانطور که گفته شد، کلاه های ایمنی در طیف رنگی سبز، قرمز، خاکستری، سفید، قهوه ای و زرد تهیه می شوند که متناسب با نوع شغل و سمت افراد انتخاب می شود.

فروشگاه رادین ایمن  به عنوان یکی از فعال ترین فروشگاه های تأمین کنندۀ تجهیزات ایمنی کار از جمله انواع کلاه ایمنی کار در تهران فعالیت می کند و امکان سفارش اینترنتی را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می نماید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()