کفش کار اگر دارای جنس خوب و آستر مناسب نباشد ، پا ها آسیب می بینند و همچنین پا اگر دچار آسیب شود دیگر عضو ها مانند ستون فقرات و ماهیچه ها و... را درگیر میکند. بروز بیماری های قارچی و باکتریایی نیز در اثر استفاده از کفش های نامناسب ایجاد می شود. همچنین پاها به دلیل تعرق زیاد نیاز به کفشی دارند که تعریق را بگیرد و از سوزش و التهاب پا جلوگیری کند. همچنین در نهایت کفش باید ظاهری مناسب و زیبا داشته باشد. برای خرید کفش کار به سایت مراجعه کنید. 

خرید کفش کار

برای خرید کفش کار باید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید و کفش کار باکیفیتی را تهیه کنید. کفش کار مناسب دارای استاندارد های لازم بوده و جنس و کیفیت بسیار خوبی دارد. هر کفشی با توجه به ساخت و مواد اولیه ی آن دارای قیمت های مختلفی می باشد اما در خرید کفش  و لباس ایمنی در ابتدا کیفیت را در نظر بگیرید و سپس قیمت را ، زیرا در صورت بسیار ارزان بودن یک کفش مطمئنا از کیفیت بالا برخوردار نمی باشد البته این به منظور با کیفیت بودن کفش های گران نیست و باید کفش باکیفیت را به قیمت مناسب تهیه کنید.برای اطلاع از فروش چکمه پلاستیکی به سایت مراجعه کنید.

کاربرد انواع کفش کار

کفش کار باید مناسب با کار باشد و مقاومت کافی را در برابر خطرات احتمالی را داشته باشد. افتادن اجسام و یا وجود قطعات تیز و برنده در کار طبیعی بوده و در مواردی قابل کنترل نیست ، بنابراین ضروری بودن کفش کار غیر قابل انکار بوده و باید به آن اهمیت داد. با استفاده از کفش های کار پای شما در امان بوده و آسیبی آن را تهدید نمی کند به همین دلیل انواع مختلف متناسب با هر شغلی به تولید رسیده است و شما می توانید کفش مناسب با کار خود را تهیه نمایید و از آن استفاده نمایید .

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()