خرید لباس کار به عنوان یکی از تجهیزات لازم برای انجام فعالیت کاری، لازم و ضروری است. توجه به این مسئله موجب حفظ ایمنی اافراد و پرسنل کاری می شود. خرید و فروش لباس کار در مدل و رنگ بندی های مختلف صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با نوع حرفه و شرایط محیطی دارد. به عنوان مثال لباس کار کارگران شهرداری که در معابر فعالیت می کنند به رنگ نارنجی و دارای برچسب های شبرنگ می باشند که در تاریکی شب قابل رویت باشد. همچنین برای لباس کار راهنمائی و رانندگی نیز از برچسب های شبرنگ استفاده می کنند که هنگام تاریکی نیز افراد بتوانند آنها را تشخیص دهند. برای  خرید انواع لباس کار به سایت مراجعه کنید. 

خرید لباس کار استاندارد

همانطور که می دانید برای اکثر مشاغل، خرید لباس کار استاندارد لازم و ضروری است و افراد هنگام خرید لباس کار ایمنی باید نسبت به این مسئله توجه و دقت نمایند. لذا از خرید لباس های کار بی کیفیت و غیر استاندارد جلوگیری نمایند. به عنوان مثال هنگام خرید لباس کار جوشکاری، تراشکاری، آتش نشانی، ریخته گری و امثال آن باید لباس کار نسوز و عایق خریداری شود. لباس کار تکنسین برق نیز باید از لباس های کار عایق الکتریسیته ساکن استفاده شود که ضد حریق و ضد جریان الکتریسیته باشد. برای اطلاع از فروش دستکش ایمنی کار به سایت مراجعه کنید.

در گذشته تعدد لباس های کار اندک بود ولی امروزه امکان خرید انواع لباس کار مقاوم و با کیفیت برای افراد مختلف در مشاغل متعددی فراهم می باشد. جنس عمدۀ لباس های کار از الیاف طبیعی و درصد الیاف مصنوعی است که متناسب با نوع کاربری از الیاف کتان، پلی استر، نخ پنبه، ویسکوز و ... تولید می شود. به عنوان مثال برای لباس کار جوشکاری از الیاف صد در صد کتان استفاده می شود که پارچۀ جین پرکاربرد می باشد.

برای خرید انواع لباس کار ایمنی می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه رادین ایمن دیدن نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()