ایمنی در کار بسیار مهم بوده و در هر کاری تضمین سلامتی افراد بسیار مهم است. هر کاری با توجه به خطراتی که دارد باید کنترل شود، هر یک از قسمت های بدن باید توسط پوشش مناسب احاطه شوند. پا ها از جمله عضو هایی هستند که در بسیاری از کار ها در خطر قرار دارند، استفاده از کفش ایمنی مناسب لازمه ی این کار ها بوده و باید احتمالات در نظر گرفته شود.

کفش ایمنی چیست

کفش ایمنی کفشی است که از مقاومت کافی بر اساس شرایط کاری برخوردار است و دارای انواع مختلفی می باشد. با توجه به هر شغل باید از کفش ایمنی مخصوص به آن استفاده کرد. این کفش که کفش کار نیز نام دارد در مقابل سوانح احتمالی از پا ها حفاظت می کند. جنس کفش های ایمنی باکیفیت بوده و وزن زیادی دارد. کفش ایمنی از لایه های مختلفی تشکیل شده است. برای اطلاع از فروش کفش ایمنی به سایت مراجعه کنید. 

جنس کفش ایمنی

برای ساخت کفش های ایمنی از چرم طبیعی استفاده می شود که دارای دوام بالا بوده و طول عمر بالایی هم دارد. جنس کفی کفش حجم زیادی داشته و مستحکم است. در داخل کفش ایمنی از استری مخصوص برای جذب عرق پا استفاده شده است.

هر مدل از کفش ایمنی مناسب برای کاری بوده و بر همان اساس طراحی شده است.

در بسیاری از کار ها مانند کار در بخش صنعت و تولید، ساختمان سازی، کارگاه های جوشکاری، تراشکاری ، کار با دستگاه های پر خطر و... از کفش ایمنی استفاده می شود. صاحبین مشاغل باید امنیت کارمندان خود را تصمین کنند و اولین راه برای حفظ جان آن ها تهیه ی لباس کار، کلاه ایمنی ، دستکش ایمنی، کفش ایمنی، عینک و.... است . در زمان کار با دستگاه یا وسیله های سنگین خطر افتادن وسیله بر روی پا و یا رفتن پا به درون دستگاه وجود دارد که اگر از کفش ایمنی مناسب استفاده شود از خطراتی همچون بریدگی و قطع شدگی انگشتان و پاها جلوگیری می شود. حادثه یکباره اتفاق می افتد و رعایت نکات ایمنی همواره لازم است . چه نوع کفش ایمنی مناسب است

در واقع کفش یکی از مهم ترین پوشاننده های بدن است که قسمت پا را محفوظ نگه می دارد. یک کفش در درجه ی اول باید راحت باشد و در استفاده ی طولانی مدت پاها را اذزت نکند. پا حکم ستون در بدن را دارد و بروز مشکل و آسیب در آن بسیار تلخ و ناگوار است ،همین طور سایر قسمت های بدن نیز باید در زمان کار در ایمنی کامل باشد. کفش ایمنی برای هر کاری می تواند موثر باشد. ضروری است که از کفش ایمنی مخصوص با شغل استفاده شود. خطراتی از قبیل مواد دارای حرارت، برنده و مواد شیمیایی و.... می تواند به پاها صدمه برساند و با پوشش مناسب می توان از این حوادث جلوگیری کرد. برای اطلاع از فروش لباس کار به سایت مراجعه نمایید.

کفش ایمنی سرپنجه فولادی با کفی پلی یورتان

این نوع از کفش ایمنی بسیار پر کاربرد است. وزن سبک این کفش امکان استفاده ی راحت را به مصرف کنندگان می دهد. دوام بالا و همچنین مقاومت خوب ان باعث شده که مشاغل مختلفی از آن بهره مند  باشند. از ویژگی های مهم این کفش ضد لغزش بودن آن است که در مکان های روغنی و نفتی می توان از آن استفاده کرد.

کفش ایمنی سر پنجه فولادی با کفه ی تی پی یو

این نوع کفش از کفش های مقاوم است که دارای مقاومت در برابر خوردگی و سایش و گرمای زیاد است. برخی از این کفش ها دارای کفی پی یو بوده که نمونه ی کفش ایمنی تی پی یو استحکام بالا تری و وزن بیشتری نسبت به کفش ایمنی با کفه ی تی پی یو دارد.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()