لوازم یدکی غلطک شامل قطعات مختلفی است که در قسمت های متعددی از غلطک قرار گرفته اند. غلطک از جمله ماشین آلات سنگینی است که به منظور صاف نمودن سطوح ناصاف ساخته شده اند. فروش لوازم یدکی غلطک متناسب با تعدد برند و مدل های این نوع ماشین در سطح بازار داخلی و خارجی عرضه می شوند. انواع قطعات و لوازم یدکی غلطک اصل به منظور جایگزین نمودن قطعات معیوب تولید می شوند. به این ترتیب دیگر نیاز نیست نگران خرید قطعات ماشین آلات سنگین بود. برای خرید لوازم یدکی غلطک به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع لوازم یدکی غلطک اصل

فروش انواع لوازم یدکی غلطک اصل توسط فروشگاه های معتبر پخش ماشین آلات سنگین در سطح کشور صورت می گیرد. کاترپیلار، ولوو، هپکو، کوماتسو، هیوندا و .... از سازندگان ماشین آلات راهسازی موفق و مطرح جهانی محسوب می شوند. از این رو هر کدام از این شرکت ها، انواع ماشین غلطک در ابعاد و مدل های مختلف به بازار عرضه نموده اند که بتواند پاسخگوی نیاز صنعت گران باشد. همانطور که می دانید، بیشترین کاربرد غلطک برای امور آسفالت سازی جاده ها می باشد. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی غلطک هپکو به سایت مراجعه کنید. 

برای خرید لوازم یدکی غلطک اورجینال باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. در واقع تأثیر مستقیم بر روی میزان عملکرد و بازدهی ماشین غلطک دارد. این نوع قطعات نیاز به تعریف ندارد و از کیفیت بالای برخوردار می باشند و در دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند. منبع آب رادیواتور، سوئیچ استارت غلطک، صفحه گرافیت گیربکس، چراغ خطر، فیلتر هواکش، بلبرینگ گیرکس، رولبرینگ چرخ، سیل کیت گیربکس و ... تعدادی از انواع لوازم یدکی غلطک هستند که بر اساس برندهای مختلف، ممکن است برخی از ویژگی های اختصاصی داشته باشند. بنابراین هنگام خرید قطعات باید به این مسئله توجه نمائید.

فروشگاه سرویس قطعه برای ارتقاء فعالیت های عمرانی، اقدام به واردات و عرضۀ انواع لوازم یدکی غلطک و دیگر ماشین آلات سنگین اورجینال در سراسر کشور نموده است.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()