لیفتراک یکی از ماشین های سنگین است که برای حمل کالا ها از آن استفاده می شود. با استفاده از لیفتراک می توان لا ها از قبیل مصالح و اشیا را جابجا نمود. شما می توانید از لیفتراک در کار گاه و سایر محیط های کاری استفاده نمایید.  حمل وسیله ها با دست کار طاقت فرسایی بوده و در موارد امکان پذیر نمی بشد همین طور ماشین های بزرگ تر از لیفتراک را نمی توان در محیط کارگاهی و سربسته استفاده نمود بنابراین بهترین روش حمل اشیاء با لیفتراک است. لوازم یدکی لیفتراک دارای مقاومتی هستند تا بتوان به راحتی بارگیری نمایند. برای  خرید لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید.

بارگیری با لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک بسیار مقاوم هستند البته گرچه با استفاده از لوازم یدکی لیفتراک مقاوم می توان بارگیری را به راحتی انجام داد اما باید توجه داشته باشید که میزان بارگیری با استفاده از لیفتراک در مشخصات آن توسط شرکت سازنده درج شده و شما باید تا این میان بارگیری نمایید و برداشتن بار اضافه می تواند به ماشین و یا لوازم یدکی لیفتراک آسیب وارد نماید. همچنین خطر واژگونی با بارگیری بیش از حد وجود دارد که باید به آن اهمیت داده شود. شاخک از اصلی ترین قطعات لیفتراک است. لیفتراک می تواند بار را با استفاده از شاخک های خد بالا برود و تخلیه بار را انجام دهد. امروزه برخی از لیفتراک ها می توانند در مکان های ناهموار نیز حرکت کنند و می توانند در کارخانه ها به صورت گسترده مورد استفاده قرار گیرند.

انواع لیفتراک ها

لیفتراک ها در دو نوع دیزلی و برقی می باشند که نوع انرژی در آن ها متفاوت ست. در لثیفترک دیزلی به دلیل مصرف سوخت، آلودگی ایجاد می شود ، این نوع لیفتراک ها صدای بیشتری تولید می کنند. لیفتراک های برقی نیز در محیط های بسته استفاده می گردد زیرا به شارژ برقی نیاز دارد.برای خرید لوازم یدکی لیفتراک هیوندا  به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک تسط نمایندگی ها و مراکز فروش مختلف به فروش ی رسد . خرید از نمایندگی اصل بودن کالا را تضمین کرده و شما به راحتی می توانید خرید خود را از نمایندگی ها انجام دهید.

لوازم یدکی لیفتراک

لیفتراک در بخش کارگاهی و کارخانه ای و ... بسیار کاربردی بوده و توانسته در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای این که کارکرد مطلوبی را از لیفتراک مشاهده نماییم لازم است که از لوازم یدکی لیفتراک باکیفیت استفاده نماییم. به همین منظور قطعات باید اصل باشند پس فروشگاهی که خربدتان را انجام می دهید بسیار مهم است و باید قابل اطمینان و معتبر باشد. فروشگاه پارت یدک راهسازی از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک و سایر ماشین های سنگین با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می باشد .

 مرکز پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()