لوازم یدکی جرثقیل شامل انواع قطعات مختلف در دسته بندی های متفاوت می باشد. کاربرد عمدۀ جرثقیل برای بالا و پایین بردن اقلام مختلف می باشد. چنگک و یا آویز به همراه دکل از مهمترین قطعات این ماشین محسوب می شود که عملکرد اصلی جرثقیل را میسر می سازد. خرید و فروش لوازم یدکی جرثقیل بر مبنای برند و مدل های مختلف صورت می گیرد. سه دسته بندی اصلی از جرثقیل با طراحی ثابت، متحرک و سقفی توسط شرکت های تولیدکنندۀ ماشین آلات سنگین راهسازی در سطح بازار می توان مشاهده نمود. از این رو هر کدام از این ماشین آلات دارای انواع قطعات یدکی اختصاصی هستند که عملکرد اصلی جرثقیل را میسر می سازند. به این ترتیب هنگام خرید لوازم یدکی جرثقیل، به این نکته توجه داشته باشید.

فروش انواع لوازم یدکی جرثقیل

بر اساس گسترش و توسعۀ کاربرد جرثقیل در کشورهای مختلف، متناسب با آن انواع قطعات این ماشین نیز بر مبنای برندهای مختلف عرضه می شود. در ایران نیز انواع جرثقیل کوماتسو ژاپن، کاترپیلار ایالات متحده آمریکا، دوو سوئد، هیتاچی ژاپن و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به این ترتیب برخی از شرکت های وارد کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین اقدام به واردات انواع لوازم یدکی جرثقیل اورجینال می نمایند که بتوانند نیاز مالکان را تأمین کنند.

امروزه شاهد کاربرد انواع جرثقیل در پروژه های عمرانی، ساخت و ساز ساختمانی، پل سازی، احداث سد و غیره می باشیم. با بهره گیری از قابلیت های جرثقیل به راحتی می توان جابجایی اجسام سنگین و غول آسا را می توان در مدت زمان کوتاهی انجام داد. بدین صورت سرعت اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی افزایش پیدا کرده و راحت تر از گذشته صورت می گیرد. علاوه بر آنکه هزینه های کمتری را در بر می گیرد. توجه داشته باشید که هر کدام از ماشین آلات جرثقیل متناسب با مشخصات فنی آنها، قابلیت و توان جابجایی وسایل سنگین را دارند و در صورت آوردن فشار بیش از اندازه، قطعات و لوازم یدکی جرثقیل دچار آسیب می شوند. بنابراین نیاز به تعویض و تعمیر قطعات خراب خواهید داشت.برای خرید لوازم یدکی جرثقیل هیوندا به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به تعدد قطعات، قیمت لوازم یدکی جرثقیل متناسب با تنوع برند و مدل آن مشخص می گردد. به عنوان مثال قیمت لوازم یدکی جرثقیل کاترپیلار، کوماتسو، هپکو، زوملاین، هیتاچی و غیره متفاوت از یدک دیگر می باشند که هر کدام از مدل های آن نیز به نوبۀ خود دارای قیمت خاص می باشد.

شرکت پارت یدک راهسازی تا به امروز، طی چندین سال توانسته در عرصۀ واردات و تأمین انواع لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین اصل موفق عمل نماید و این مسئله موجب افزایش اعتبار این مجموعه در کنار همکاران خود شده است. بنابراین برای خرید انواع لوازم یدکی جرثقیل با برند و مدل های مختلف با قیمت ارزان و کیفیت اصل به این شرکت مراجعه نمائید.

 

  مرکز پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()