بررسی انواع دستگاه روغن گیری:

امروز با صنعتی شدن کارها و عدم فعالیت های فیزیکی انسان میزان سلامت افراد مورد تهدید قرار گرفته است. تا آنجا که میزان آمار مبتلا به بیماری های قلبی عروقی و بیماران تنفسی افزایش رشد چند برابری داشته است. در این صورت با صنعتی شدن بسیاری از مواد غذایی و خوراکی میزان مصرف مواد شیمیایی در وعده غذایی ما انسان ها و عدم آگاهی از این مطلب سلامت انسان را به خطر انداخته است . از این رو پزشکان و متخصصان سلامت و بهداشت مصرف مواد غذایی طبیعی و گنجاندن مواد خوراکی طبیعی را در بد غذایی همگان توصیه می کنند. در این مطلب می خواهیم به شما از جمله وسایلی که به سلامت شما کمک خواهد کرد معرفی کنیم. برای خرید دستگاه روغن گیری به سایت مراجعه کنید.

دستگاه روغن گیری: دستگاه روغن گیری یک دستگاه الکتریکی است و به وسیله برق کار می کند. این دستگاه به دلایلی که در بالا ذکر شده در صنایع غذایی بسیار کاربرد دارد و از آن می‌توان برای روغن گیری برخی گیاهان و دانه ها هسته ها از جمله دانه کنجد، دانه آفتابگردان، دانه انار، انگور، هسته آلبالو، سیاهدانه ، زیتون استفاده کرد. از این دستگاه حتی برای روغن گیری خراطین و زالو نیز استفاده می‌شود. در ضمن از تفاله این محصول نیز برای تغذیه دام ها و استفاده در مصارف دارویی و غذایی بشر نیز استفاده می‌شود. در گذشته برای روغن گیری از بسیاری نیروی انسانی و دام استفاده می‌شد که این کار هم انرژی و هم هزینه زیادی را می طلبد و در نهایت روغن به دست آمده به صرفه نبود. زیرا بسیاری از روغن آن کشیده نمی‌شد. امروز هم تکنولوژی و صنعتی شدن کارها خوشبختانه توانست برای حل مشکل چاره‌ای بیندیشد و آن اختراع دستگاه روغن گیری می باشد. این دستگاه  به دو روش پرس سرد و پرس گرم در بازار به فروش میرسد. روغن گیری به روش پرس سرد  حرارتی نمی بیند و فقط دانه ها تحت فشار بالا پرس می‌شوند و روغن آنها خارج می‌شود و تفال محصول در مصارفی که نامبرده شد به کار می‌رود. در روغن گیری به روش پرس گرم محصولات تحت دمای بالای ۱۰۰ درجه قرار می گیرند و ۸۰ تا ۸۵ درصد از روغن محصول گرفته می شود و مابقی از طریق مواد شیمیایی به دست می آید.

بررسی دستگاه کره گیر و روغن گیر:

دستگاه کره گیر و ارده گیر:  این دستگاه با درجه حرارت پایین انواع کره و ارده از انواع دانه و میوه های روغنی مانند بادام، پسته، فندق، نارگیل، آووکادو ،آرگان و غیره را استخراج می کند. از مزایای این دستگاه محفوظ ماندن ویتامین مواد خوراکی می باشد. این دستگاه بین ۳۰ تا ۶۰ کیلوگرم محصول را می تواند در مخزن خود نگهداری کند و کره‌ای کاملاً نرم و یکدست را تولید کند. این دستگاه هم چنین دارای یک فرچه و کاردک جهت پاک کردن می باشد.

دستگاه روغن گیری زیتون:  این دستگاه عموماً برای روغن گیری  دانه های استفاده می‌شود که روغن آنها در مصارف آشپزی کاربرد فراوان دارد. از جمله این دانه ها و میوه ها می توان به ذرت، سویا، تخم کتان ،کنجد ،تخم آفتابگردان و غیره اشاره کرد. دقت کنید قبل از استفاده از این دستگاه دانه ها و میوه ها باید کاملاً شسته شود زیرا آلودگی در میوه و دانه سبب تغییر طعم روغن می شود. میوه ها را درون دستگاه ریخته و با حالت سانتریفیوژ در دستگاه میوه ها در اثر فشار روغن و تفاله آنها جدا می شود .کار با این دستگاه بسیار ساده و آسان می باشد.برای اطلاع از فروش دستگاه روغن گیری اسوه به سایت مراجعه کنید.

از جمله قابلیت‌های دستگاه روغن گیری زیتون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خردکن زیتون: این قسمت از دستگاه وظیفه تبدیل زیتون و خمیر را دارد.

همزن: این قطعه برای همزن خمیر زیتون مورد استفاده قرار می گیرد.

دارای بونکر و بالابر می باشد.

دارا بودن فیلتر تصفیه روغن است.

همه قطعات در داخل یک بدن قرار داده شده است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701

02166919619 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()