ثبت نام لاستیک دولتی یکی از راهکارهای سیستم های حکومتی است که بدین وسیله بتوانند به اقشار کم درآمد کمک کنند که به صورت سالیانه با قیمت ارزان و مناسب تر از نرخ روز بازار، 2 حلقه تایر را خریداری کنند. دریافت تایر تنها در صورتی محقق می گردد که مالکان خودرو دارای شرایط  ثبت نام انواع لاستیک دولتی  باشند. پس از طی مراحل ثبت نام تایر دولتی، می توانند با در دست داشتن مدارک ثبت نام به نزدیک ترین فروشگاه و نمایندگی معتبر طرف قرارداد با شرکت های سازندۀ تایر برند ایرانی مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز با هدف بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشتریان خود، قادر به ارائه سرویس ثبت نام لاستیک دولتی مطابق با مدل خودرو شما می باشد.

خرید و ثبت نام لاستیک دولتی

از مهمترین شرایط و فاکتورهای خرید و ثبت نام لاستیک دولتی، داشتن برگۀ سبز خودرو و سپس کارت ملی به همراه کارت خودرو می باشد که مالکیت فرد مشخص گردد. در واقع دارندگان خودرو تنها یک بار می توانند در سال، یک جفت حلقۀ تایر با نرخ مصوب دولتی خریداری نمایند. علاوه بر آن با قیمت آزاد قادر به خرید لاستیک هستند. بنابراین افرادی که از ابتدای سال تا کنون از سهمیۀ ثبت نام و خرید لاستیک دولتی بهره برده اند، نمی توانند مجدداً ثبت نام کنند چون از طریق کد ملی شناسایی می شوند و مجاز به شرکت مجدد در طرح ثبت نام برای لاستیک سواری دولتی با قیمت ارزان نخواهند بود.برای اطلاع از فروش کویر تایر به سایت مراجعه کنید.

البته سایر افراد نیز که علاقه مند به خرید لاستیک سواری دولتی با تعرفۀ دولتی و ارزان هستند، می توانند به صورت سالیانه از این فرصت بهرۀ لازم را ببرند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز شما را در این امر خدا پسندانه و در عین حال مشتری پسند، یاری می کند. برای ثبت نام اینترنتی و یا حضوری لاستیک دولتی، به قسمت فروش مجموعه مراجعه و تماس داشته باشید. 

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()