ثبت نام لاستیک دولتی یکی از اقدامات مشتری پسند در سراسر کشور می باشد و سالیانه خیلی از افراد از این طرح پشتیبانی می کنند و به نوبۀ خود باعث رونق در صنعت تولیدات ملی شده است.  ثبت نام لاستیک های دولتی  بر مبنای یک سری شرایط خاص طرح ریزی شده است. در نتیجه مالکین خودرو سواری، شاسی بلند، اسپرت، باری و غیره می توانند به همراه داشتن آنها، فرآیند ثبت نام لاستیک دولتی را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز با تجربۀ فروش محصولات شرکت های تولید کنندۀ تایر با برندهای داخلی، می تواند شما را در این امر یاری کند.

شرایط لازم جهت ثبت نام لاستیک دولتی

از جمله مدارک لازم جهت ثبت نام لاستیک دولتی مربوط به داشتن کارت ملی، کارت خودرو و همچنین برگۀ سبز سند مالکیت خودرو می باشد. بدین وسیله با مراجعه به سامانۀ جامع ثبت نام لاستیک دولتی با قیمت مصوب دولتی، عملیات ثبت نام را به صورت اینترنتی انجام دهید. سپس در اختیار داشتن پرینت و رسید ثبت نام به فروشگاه های معتبر توزیع کنندۀ تایر برند ایرانی در داخل کشور، تایر مشخص شده در برگۀ ثبت نام را تحویل و خریداری نمایند.برای اطلاع از  فروش لاستیک بارز  به سایت مراجعه کنید.

چند سال اخیر قیمت لاستیک های برند ایرانی نیز به نوبۀ خود، با بهبود کیفیت و فناوری تولید انواع لاستیک، افزایش یافته است و اکثر افراد وسع خرید و تعویض تایرهای فرسودۀ خودرو را ندارند و این مسئله در موقعیت خود باعث افزایش میزان حوادث جاده ای شده است. لذا دولت با طرح جامع ثبت نام لاستیک دولتی، با قیمت ارزان تر از بازار، تایر به دارندگان خودرو به صورت سالیانه عرضه می کند.

در صورت واجد شرایط بودن، می توانید به همراه مدارک ثبت نام لاستیک دولتی به فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ مراجعه نمائید و با نرخ مصوب یک جفت لاستیک سواری، اسپرت و غیر سواری را تهیه نمائید.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()