لاستیک کومهو یکی از برندهای معتبر جهانی است که فعالیت حرفه ای خود را در سال 1960 و در کشور کرۀ جنوبی آغاز نمود. کمپانی کومهو یکی دیگر از شرکت های برتر تولید کنندۀ تایر در این کشور می باشد که توانسته موفقیت های بزرگی در عرصۀ تولید تایر بدست آورد. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز به عنوان یکی از تأمین کنندگان اصلی و معتبر در حوزۀ فروش انواع لاستیک سواری کومهو در سراسر کشور می باشد.

خرید و فروش لاستیک کومهو در جهان طرفداران خاص خود را دارد، در ایران نیز افراد زیادی از کیفیت برند کومهو استقبال می کنند و برای تعویض تایر خودرو از لاستیک های با کیفیت کومهو استفاده می کنند.برای خرید لاستیک کومهو  به سایت مراجعه کنید. 

فروش لاستیک کومهو با قیمت ارزان

با توجه به اینکه اکثر لاستیک های وارداتی و خارجی از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار می باشند ولی این برند از قیمت مناسبی برخوردار است. فروش لاستیک کومهو با قیمت ارزان و کیفیت بالای ساختار  آن مهمترین عواملی هستند که موجب افزایش فروش این برند در سراسر کشور شده است. از جمله ویژگی های لاستیک کومهو می توان به تنوع مدل، چسبندگی خوب در مسیر جاده های خشک و بارانی، استحکام بالا، نرمی حرکت و پایداری آن در خودروهای سواری و ... اشاره نمود. بنابراین متناسب با نیاز خود، می توانید از مزایای لاستیک سواری کومهو بهره مند شوید.برای خرید لاستیک جی پلانت به سایت مراجعه کنید. 

هنگام خرید لاستیک کومهو ، پهنای تایر، سایز فاق، قطر رینگ، تاریخ تولید، ایندکس بشار، شاخص سرعت و نوع الیاف تشکیل دهندۀ تایر را در کنار نوع ساختار تایر ( نوع رادیال و بایاس ) مد نظر داشته باشید.

پس از بررسی تمام این موارد، می توانید با کارشناسان مجرب فروش فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک نیز مشورت نمائید. سپس در انتها می توانید با بررسی کیفیت و قیمت انواع لاستیک کومهو، لاستیک مورد نظر خود را با شرایط عالی خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()