امروزه بسیاری از افراد برای اندازه گیری اجسام از باسکول های دیجیتالی استفاده می کنند. به مدت مرور زمان امکان دارد که شما جهت تعمیر باسکول به تعمیرکار حرفه ای نیاز پیدا کنید و باسکول دیجیتالی خود را به او بسپارید. اینکه تعمیرکار برای تعمیر هر یک از انواع باسکول از شما هزینه مناسبی را دریافت کند اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به این مورد زمان تحویل باسکول توجه داشته باشید.

 برخی از تعمیرکاران هستند که کار با کیفیتی را تحویل شما بعد از تعمیر نمی دهند و مبلغ زیادی را هم برای تعمیر دریافت می کنند. اما برخی از تعمیرکاران با دریافت هزینه معقول به بهترین نحو ممکن هم باسکول شما را تعمیر می کنند. شما برای اینکه به خوبی بدانید کدام یک از تعمیرکاران را برای تعمیر باسکول خود انتخاب کنید، باید با قطعات باسکول آشنایی داشته باشید.زمانی که شما با انواع باسکول و قطعات به کا رفته شده درون آن آشنا باشید بدون شک در مورد هزینه تعمیر و تعویض قطعات آن هم اطلاعات لازم را خواهید داشت. برای اطلاع از  نمایندگی تعمیر باسکول  به سایت مراجعه کنید. 

تعمیر باسکول با بهترین قیمت  و شناخت قطعات آن :

 اگر شما می خواهید به خوبی با قیمت تعمیر باسکول آشنایی داشته باشید، باید در ابتدا در مورد انواع قطعاتی که روی آن به کار می رود اطلاعات لازم را داشته باشید. برخی از مهمترین قطعاتی که روی باسکول های دیجیتالی به کار می رود عبارت است از :

  1. باتری :

یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعاتی که روی ترازو دیجیتالی به کار می رود باتری آن می باشد . در صورتی که برق دستگاه قطع شود، باید از باتری درون آن استفاده کنید. گاهی اوقات امکان دارد باتری دچار ایراد و اشکال شود که یا باید آن را تعمیر کنید و یا آن را تعویض نمایید. در صورتی که با تعویض باتری مشکل آن حل نشد باید بدانید که نیاز به تعمیر دارد.

  1. کیبورد :

 کیبورد باسکول های دیجیتالی یکی از مهمترین بخش های باسکول به شمار می رود که از آن استفاده زیادی می شود. در صورتی که دکمه های کیبورد به خوبی کار نمی کنند و یا اینکه اعداد را اشتباه می زنند باید هرچه سریعتر آن را تعمیر کنید. اگر کیبورد آن به درستی تعمیر نشود شما باید آن را تعویض کنید. تعویض آن هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. دقت داشته باشید زمان تعویض کیبورد نوع با کیفیت آن را خریداری کنید که تا مدت ها از آن استفاده نمایید . نمایندگی رسمی محک گستر در خدمت شماست.

  1. صفحه نمایش :

برای تعمیر باسکول و تعمیر کردن صفحه نمایش تنها در صورتی می توانید اقدام کنید که صفحه نمایش شکسته شده باشد. در برخی از مواقع امکان دارد صفحه نمایش باسکول دیجیتالی در اثر ضربه ای شکسته شود که در این صورت بهتر است آن را تعویض کنید، تعمیر آن هم به وسیله تعمیرکاران حرفه ای انجام می شود. اگر شما در نمایش اعداد روی این صفحه اشتباهاتی را مشاهده کردید باید بدانید که ایراد از سیستم به کار رفته شده درون باسکول می باشد و ربطی به صفحه نمایش ندارد. فردی که به صورت حرفه ای تعمیر باسکول را انجام می دهد می تواند این مشکل را رفع کند.

  1. لودسل :

یکی از مهمترین قسمت ها و بخش هایی که در باسکول به کار رفته است لودسل می باشد. بیشتر افراد یکه به صورت حرفه ای تعمیر باسکول را انجام می دهند با انواع لودسل آشنایی دارند و مشکلاتی که در مورد آنها به وجود می آید را هم به خوبی می شناسند. زمانی که این بخش دچار ایراد و مشکل شود باید آن را عمیر و یا تعویض کنید که هزینه آن نسبت به دیگر قطعاتی که روی باسکول به کار می رود تا حدودی بالاتر می باشد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل : 
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 
 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()