اصالت و زیبایی که انواع کفپوش های چوبی از قبیل پارکت و لمینت به دکوراسیون داخلی ساختمان ها می بخشند، آن ها را مانند نگینی در صدر  انتخاب های طراحان و دکوراتورهای داخلی قرار داده است، که زیبایی، آرامش و گرمای طبیعت را با کمترین هزینه به فضای داخلی ساختمان ها هدیه می دهند. امروزه با توسعه و پیشرفت صنعت تولید پارکت این کفپوش ها را در دو نوع پارکت چوبی و پارکت لمینت که نوعی پارکت مصنوعی می باشد، تولید می کنند، و می توان با هر بودجه و هزینه ای پارکت مورد نظر خود را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. برای اطلاع از فروش پارکت به سایت مراجعه کنید.

با توجه به اینکه این نوع کفپوش ها را از جنس چوب می سازند، در برابر عوامل تیز، خراش و رطوبت باید از آن ها محافظت نمود، البته در صورت خرابی به هر دلیل می توان با ساب زدن دوباره این کفپوش ها را به حالت اولیه بازگرداند. شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر می باشند که در تلاش هستند تا با عرضه و تولید انواع پارکت کف خانه باکیفیت و بادوام سهم بیشتری از این بازار پر رونق از آن خود نمایند. قیمت انواع پارکت و لمینت با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله نوع پارکت، میزان سختی چوب، ضخامت، برند سازنده، استانداردهای تولید و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود و متقاضیان این محصولات می توانند با هر بودجه و سلیقه ای این محصولات را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری  به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید.

خرید آنلاین پارکت چوبی

بستر خرید آنلاین تمامی محصولات تولیدی و وارداتی سالهاست که فراهم شده است و متقاضیان خرید آنلاین پارکت چوبی با مراجعه به وب سایت این مراکز می توانند محصولات مورد نظر خود را از طریق شعب نمایندگی و مراکز معتبر واردات و فروش آنلاین پارکت به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری نمایند و از سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند. فروشگاه دکور آفیس از فروشندگان معتبر پارکت در کشورمان می باشد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()