در خرید تخت تک نفره باید به نکات بسیاری توجه شود که در نهایت خرید خوب و رضایت بخشی را داشته باشیم. تخت های تک نفره،  تخت هایی هستند که برای کودکان، نوجوانان، جوانان و افراد مجرد و بزرگسال مورد استفاده قرار می‌گیرد که این تخت ها در اندازه های مختلفی هستند و می‌توان با سلیقه و بودجه ‌ای که برای آن اختصاص داده ‌ایم انواع دلخواه را خریداری کنیم.برای خرید تخت یک نفره  به سایت مراجعه کنید.

 تخت های دونفره

 تخت های دونفره نیز همانند تخت های تک نفره دارای انواع مختلفی می باشد و در خانه های افراد متاهل و همچنین افرادی که فضای اتاق شان باز بوده و می‌خواهند راحت ‌تر به استراحت پردازند، دیده می‌شود. تخت های دونفره نیز می‌تواند در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید شود و می ‌توان انواع آن را خریداری کرد اندازه تخت یکی از موارد مهم در خرید تخت تک نفره می باشد طول تخت باید متناسب با قد فرد بوده و همچنین عرض تخت متناسب با فضای اتاق باشد، همچنین پایه های تخت نیز از دیگر مواردی است که در هنگام تخت باید به آن دقت شود تخت ها در انواع پایه های فلزی و چوبی تهیه شده‌اند که پایه ها از هر جنسی که باشند باید داره مقاومت بالایی باشند و وزن وسایل سنگین تر را نیز تحمل کنند ، رنگ نیز از مواردی هست که در زیبایی تخت ها بسیار موثر است که با توجه به لوازم داخل اتاق و می توان رنگ مناسبی را انتخاب کرد. انتخاب تخت به صورت همرنگ با سایر لوازم سرویس خواب می‌تواند انتخاب خوبی باشد اما رنگ های هماهنگ دیگری مانند رنگ های قرینه نیز می تواند زیبایی بسیاری به اتاق ببخشد و یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید تخت یک نفره باید به آن توجه شود داشتن کشو و یا عدم وجود آن در زیر تخت می باشد اگر شما دارای فضای کمی برای گذاشتن وسیله های شخصی و یا وسیله ‌ای اتاق هستیم بهتر است از تخت هایی که دارای کشور هستند استفاده کنید بنابراین کشو می‌تواند یک فضای اضافه برای اتاق های کم جا باشد.برای خرید تخت خواب به سایت فروشگاه بهسازان چوب مراجعه کنید. 

 قیمت تخت خواب یک نفره

 انواع تخت یک نفره قیمت های متفاوتی دارند که این قیمت به موارد بسیاری ارتباط دارد که شامل جنس تخت که فلزی یا چوب باشد و همچنین اگر از جنس چوب باشد از چوب چه درختانی تشکیل شده باشد، همچنین طرح و ساخت آن و متریال به کار رفته در آن و غیره می‌تواند در قیمت تاثیرگذار باشد. شما با خرید از فروشگاه های معتبر و مطمئن می توانید انواع تخت های با کیفیت چاپ با قیمت های مناسبی تهیه نمایید. فروشگاه بهسازان چوب از فروشندگان معتبر تخت های تک نفره و دو نفره در انواع طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب می باشد.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()