صندلی یکی از وسیله هایی است که در منزل می ‌توان آن را در گوشه ‌ای از خانه داشت و از آن لذت برد. صندلی راک با تاب خوردن به افراد آرامش داده و می ‌توانند اوقات استراحت خود را بر روی آن بنشیند.س شما می‌توانید با تاب خوردن در صندلی راک از استرس ها به دور باشید و آرامش پیدا کنید و همینطور می توانید بر روی صندلی تاب خورده و کتاب مطالعه کنید یا بافتنی ببافید.  صندلی های راک دارای انواع مختلفی می باشند که از چوب های متفاوتی ساخته می ‌شوند و سال‌ هاست که از این وسیله در منازل استفاده می شود. صندلی های راک را با نام صندلی‌ های گهواره‌ ای نیز می‌شناسند که از کشور های اروپایی به کشور ما راه پیدا کرده و سال هاست در کشور ما انواع صندلی راک تولید می‌شود. صندلی‌ های راک از پرطرفدارترین صندلی‌ هایی هستند که افراد بسیاری آن را تهیه کرده و از تاب خوردن بر روی آن لذت می برند این صندلی دارای ظاهری است که با انواع دکوراسیون های منزل مطابقت دارد و می توانید در هر اتاقی از آن استفاده کنید. وجود یک فضای خالی در خانه می تواند گزینه مناسبی برای وجود یک صندلی راک در منزل شما باشد و صندلی راک در انواع مدل های مختلفی می باشند که عبارتند از صندلی راک سنتی ،صندلی راک مدل گلایدر، صندلی را که فنری و صندلی راک چرخان صندلی راک خوابیده و غیره که با توجه به سلیقه و فضا می توان نوع مورد نظر خود را تهیه نمود. برای خرید صندلی راک به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه کنید.

برخی از افراد برای نگهداری کودک خود از صندلی ‌راک استفاده می‌کنند و آن را تفریحی برای او در نظر می‌گیرند که در خانه می توان کودک را بر روی آن نگهداری کرد .

صندلی راک می‌تواند استرس و اضطراب را از افراد دور کند و محیطی برای تفریح افراد به وجود آورد که می توانید آن ها را خریداری نمایند، اما باید کیفیت صندلی ‌راک را ملاک خرید خود قرار دهید و صندلی از چوب های مقاوم و متراکم ساخته شده باشد تا بتواند دوام ماندگاری بالایی داشته باشد این صندلی ها برای افزایش جریان خون در بدن بسیار مناسب است و به همین دلیل افراد با قرارگیری در آن آرامش پیدا می‌کنند همچنین می‌توان این صندلی‌ها را در مدل های زیبا و جدیدی که امروزه انواع آن تولید شده ، مورد استفاده قرار داد.برای اطلاع از فروش جاکفشی به سایت مراجعه کنید. 

 در گذشته انواع صندلی راک در مدل‌های محدود تری قرار داشت که در سبک کلاسیک این صندلی ها مورد استفاده قرار گرفته می‌شد اما امروزه شاهد روی کار آمدن انواع متنوع تری از این صندلی ها می باشیم که با توجه به هر سلیقه ای میتوان مدل مناسبی از آن را تهیه نمود. فروشگاه بهسازان چوب انواع صندلی راک را در تنوع بسیار بالایی به شما عرضه می‌کند.

فروشگاه بهسازان چوب صندلی های راک را در کیفیت و استاندارد های لازم به تولید می رساند و این صندلی ها را با قیمت های بسیار مناسبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()