کفش ایمنی زیره لاستیکی ها بسیار مقاوم هستند و از نظر زیره دارای استحکام بسیار بالایی نسبت به کفش های دیگری هستند که برای محیط هایی که کاملاً اسیدی هستند مورد استفاده قرار می گیرد و برای حرارت های بسیار بالا می توان از این کفش ها استفاده کرد. این کفش ها که دارای وزن بالاتری نسبت به سایر کفش ها هستند بسیار کاربردی هستند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. رادین ایمن از جمله تامین کنندگان انواع لوازم و تجهیزات ایمنی در کشورمان می باشد که انواع لوازم مورد نیاز مشاغل مختلف را به فروش می‌ رسانند برای خرید محصولات ایمنی کار و خرید کفش ایمنی می توانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید و با اطمینان کامل محصولات را خریداری نمایید.

کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت ها به دلیل استفاده نکردن از فولاد در آنها یا فلز در آنها می توانند در مکان های مرتبط با جریان برق مورد استفاده قرار بگیرد.

هر یک از کفش ها برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که انتخاب کفش مناسب بسیار مهم بوده و باید به آن اهمیت داده شود. برای اطلاع از فروش چکمه پلاستیکی  به سایت  فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمایید. 

 فروشگاه رادین ایمن از فروشندگان معتبر انواع کفش های ایمنی در کشورمان است که انواع کفش ایمنی را با استاندارد های کامل به فروش می‌رساند. انواع محصولات رادین شامل تجهیزات کاری مختلفی می باشد که در کیفیت بالا و با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می ‌رسد. مرکز رادین ایمن از فروشندگان بزرگ در کشورمان است که انواع لوازم و تجهیزات ایمنی کار را به فروش می رساند برای خرید می توانید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید و با مشاهده محصولات خرید خود را به صورت اینترنتی و آسان انجام دهید. این مرکز همیشه در تلاش بوده که با عرضه محصولات بسیار با کیفیت و ارزان قیمت رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()