ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که دارای دو قسمت دستگاه و پردۀ نمایشگر می باشد. نحوۀ عملکرد دستگاه پروژکتور همانند دوربین معکوس است که تصاویر را پردازش نموده و سپس به وسیلۀ لنز در ابعاد بزرگ بر روی پردۀ نمایشگر معکوس می نماید. خرید ویدئو پروژکتور به نسبت خرید تلویزیون در ابعاد بزرگ بسیار مقرون به صرفه می باشد چون قابلیت تنظیم در ابعاد مختلف را دارد. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به ایجاد سینمای خانگی در محیط منزل هستند، می توانند از ویژگی های ویدئو پروژکتور بهره مند شوند. برای مشاهدۀ نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور نیزا می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مراجعه نمائید. پس از بررسی امکانات و قیمت آنها، نسبت به خرید مناسب ترین مدل پروژکتور تصمیم بگیرید.

ویژگی های ویدئو پروژکتور

همانطور که می دانید، هدف از تهیه و ساخت دستگاه های پروژکتور، بزرگ نمایی تصاویر و داده های دیجیتالی بر روی پردۀ نمایشگر می باشد. بدین وسیله شما همواره دارای تلویزیون سیار خواهید بود که به واسطۀ ویدئو پروژکتور جیبی پیاده سازی می شود و قابلیت جابجایی و حمل ساده ای نسبت به نسخه های قدیمی دارد. علاوه بر آنکه این گونه دستگاه، فضای کمتری را اشتغال می کنند. به همین جهت افرادی که خواستار داشتن پروژکتور در محیط های مختلف هستند، می توانند از قابلیت های مینی ویدئو پروژکتور که از فناوری پیشرفته در ساخت آن بهره گرفته شده است، استفاده نمائید.برای  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار  به سایت مراجعه کنید. 

نیاز به ذکر نیست که خرید  ویدئو پروژکتور بسیار کم هزینه تر از تلویزیون و صفحه نمایشگرهای بزرگ می باشد چون سبک و دارای ابعاد کوچک است پرتابل هستند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از جمله فروشگاه های بزرگ و معتبر در زمینۀ ساخت نسخه های پیشرفتۀ دستگاه ویدئو پروژکتور در تهران است که امکان سفارش و خرید انلاین انواع ویدوئو پروژکتور را با تخفیف هی فوق العاده برای مشتریان فراهم نموده است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()