ورق استیل یکی از قطعاتی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کاربرد بسیاری می باشد. ورق استیل ها دارای دو نوع بگیر و نگیر می باشد که استیل های نگیر به استیل هایی گفته می شود که جذب آهنربا نمی شوند و استیل های بگیر قابلیت جذب توسط آهنربا را دارد. ورق های استیل را می توانید در سایز های مختلفی تهیه نمایید. برای خرید ورق استیل به سایت مراجعه کنید. 

خرید ورق استیل

برای خرید ورق استیل می توانید از فوشندگهن معتبر انواع آن را تهیه نمایید. قیمت های مختلفی برای ورق استیل در نظر گرفته می شود که در این میان فروشندگانی مانند  فروشگاه استیل الف قیمت های ارزان تری را برای ورق استیل در نظر می گیرند. این مرکز انواع قطعات استیل را با کیفیت های بسیار بالایی به مشتریان عرضه می کند. این مرکز به دلیل فروش مستقیم، قیمت های مناسبی را برای قطعات در نظر می گیرد. برای اطلاع از فروش ورق استیل براق به سایت مراجعه کنید. 

کاربرد ورق های استیل

از ورق استیل برای مصارف مختلفی از جمله خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق ها می توانند به قطعاتی تبدیل شوند که کاربرد فراوانی در صنعت های مختلف دارند. ورق های استیل دارای مقاوم بالایی در مقابل با مواد شیمیایی و اسیدی دارند و همین طور ضد زنگ بوده و در مقابل خوردگی نیز مقاوم هستند بنابراین از آن در صنایع مواد غذایی و یا مواد آزمایشگاهی نیز استفاده می شود. در واقع آهن خود مقاوت کافی در برابر زنگ زدگی را ندارند و به همین دلیل در ورق استیل از کروم استفاده می شود که کروم در مواجهه با هوا لایه ای را بر روی فلز تشکیل می دهد که همانند عایقی برای آن بوده و از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند.

فروشگاه استیل الف

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()