نوار آبیاری قطره ای ، وسیله ای کاربردی در کشاورزی می باشد که با استفاده از آن می توان آبیاری گیاهان و درختان را به راحتی انجام داد. نوار آبیاری قطره ای شامل نواری نازک و دارای انعطاف است که با قرارگیری در مکان های لازم می تواند آبیاری را انجام دهد. برای خرید نوار آبیاری قطره ای به سایت مراجعه کنید.

آبیاری در گذشته با سختی هایی روبرو بود که علاوه بر نیاز به نیروی کار زیاد و هدر رفتن آب ، بسیار زمان بر بود. به دلیل این که آبیاری بخش مهمی از کشاورزی است ، استفاده از نوار های آبیاری قطره ای توانسته از این مشکلات بکاهد. استفاده از این نوار آبیاری قطره ای بسیار راحت بوده و با کمترین نیرو قابل اجرا می باشد. آبرسانی به وسیله ی این نوار ها که تیپ نیز نام دارند ، می تواند به صورت اصولی بوده و علاوه بر رساندن آب کافی به گیاهان ، از هدر رفتن آب نیز جلوگیری نماید. گروه صنعتی سبلان پلاست توانسته با عرضه ی محصولات باکیفیت خود ، رضایت تمامی مشتریانش را جلب نماید. این مرکز محصولات را با قیمت های بسیار مناسبی به فرش می رساند.برای خرید کیسه های کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

استفاده از نوار آبیاری قطره ای

با استفاده از نوار آبیاری قطره ای می توان راحتی در آبیاری را به وجود اورد. با توجه به هزینه ی پایین راه اندازی این سیستم آبیاری و از میان بردن هزینه های دیگر از قبیل مصرف زیاد آب و نیرو ، استفاده از این روش بسیار به صرفه خواهد بود. نصب راحت نوار های آبیاری از مزایای دیگر این روش آبیاری به شمار می رود. گروه صنعتی سبلان پلاست انواع تجهیات کشاورزی از جمله نوار آبیاری قطره ای را به شما ارائه می دهد.

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()