چالش ها و تهدیدهایی که در مسیر تمامی فعالیت های خدماتی و اقتصادی قرار گرفته اند سبب شده، سرمایه گذاران و سهامداران نسبت به این بازارها قدری بی اعتماد شوند و به راحتی نتوان از آن ها و سرمایه شان کمک گرفت، اما با  استفاده از طرح توجیهی جامع و کارآمد که توسط حرفه ای ترین و مجرب ترین حسابرسان و اقتصاددانان در زمینه انواع خدمات گوناگون و به صورت سفارشی صورت می گیرد، می توان این افراد را به راحتی به بازارهای سرمایه گذاری دعوت نمود، و آن ها را برای سرمایه گذاری متقاعد کرد. طرح توجیهی در واقع تمامی سوالات سرمایه گذاران و بنگاه های اقتصادی دیگر را در رابطه با سودآوری و نحوه سرمایه گذاری به روشنی پاسخ می دهد، و استفاده از آن در سالهای اخیر به یک ضرورت انکار ناپذیر تبدیل شده است. قیمت سفارش طرح توجیهی نیز با توجه به موارد و پارامترهای بسیار زیادی از قبیل نوع سرمایه گذاری، ظرفیت های پروژه، وسعت و ظرفیت آن و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود و به مشتریان اعلام می گردد.

ویژگی های طرح توجیهی

از مهمترین ویژگی های طرح توجیهی کسب و کار می توان به مشخص کردن مسیر توسعه و پیشرفت فعالیت اقتصادی در چند گام اشاره کرد، که شامل امکان سنجی اولیه و معرفی پروژه و تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم آن بر بازار سرمایه، مطالعه فنی و اقتصادی بازار، موقعیت جغرافیای پروژه، مهندسی طرح توجیهی، سرمایه گذاری طرح توجیهی، بودجه بندی اطلاعات، ارزیابی پروژه و غیره می شود، که توسط تیم تحقیقاتی به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار می گیرند تا در نهیت یک گزارش بسیار جامع و مستند از وضعیت  موفقیت و شکست پروژه ها در بازارهای داخلی و خارجی را در اختیار متقاضیان قرار دهند. برای سفارش طرح توجیهی پاکت سیمان و گچ  به سایت مراجعه کنید.

این مراکز معمولا با شبیه سازی اطلاعات آماری خود توسط نرم افزارهای مرتبط در این حوزه این امکان را فراهم کرده اند تا مشتریان به راحتی بتوانند از وضعیت پروژه های خود توسط نمودارهای آماری و جداول مختلف مطلع شوند، و در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نظر خود را از طرح توجیهی سفارشی کسب نمایند و در اختیار همکاران و سرمایه گذاران قرار دهند، تا تصمیم گیری ساده تری داشته باشند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()