در این مقاله سعی داریم به معرفی اسکی فضایی یا همان الپتیکال بپردازیم. یکی از دستگاههایی ورزشی مورد علاقه بسیاری از ورزشکاران می باشد که در باشگاه های ورزشی حرفه ای وجود دارد. همچنین برخی افراد اقدام به خرید اسکی فضایی در سایز های کوچکتر می ‌کند. این دستگاه که یک دستگاه هوازی محسوب می شود مزایای مختلفی دارد. از جمله مهمترین مزیت آن کاهش وزن می باشد. در واقع اسکی فضایی حرکاتی مشابه پیاده روی یا دویدن را برای کاربران شبیه سازی می‌کند و کاربران با استفاده از این دستگاه می توانند به چربی سوزی بدن بپردازند. این دستگاه هوازی هم قسمت بالا تنه و هم قسمت پایین تنه را در هنگام ورزش درگیر می کند. این امر سبب می‌شود کاربرانی که به صورت برنامه ریزی شده و مداوم از این دستگاه استفاده می نمایند تاثیرات خوب آن را ببینند. بسیاری از ورزشکاران قبل از شروع ورزش های سنگین خود اقدام به استفاده از این دستگاه دارند.

برخی افراد معتقدند که این دستگاه تاثیر آن چندانی ندارد در صورتی که اگر به شیوه درست از این دستگاه استفاده شود بعد از چند بار استفاده می‌توان تاثیر خوب آن را مشاهده کرد. یکی از مزایای مهم الپتیکال نسبت به انواع مختلف تردمیل و یا دوچرخه فشار کمی می باشد که در قسمت زانو و کمر وارد می شود. در واقع شما با انجام یک ورزش هوازی هم از مزایای آن دستگاه استفاده می کنید و هم اینکه آسیب کمتری به بدن شما وارد می شود. برخی از انواع مختلف اسکی فضایی خود دارای برنامه های تمرینی از پیش تعیین شده می باشند که کاربران می توانند با استفاده از این برنامه به ورزش بپردازند. برای خرید اسکی فضایی باشگاهی به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه نمایید. 

همچنین برخی دستگاه ها قابلیت انجام برنامه هایی که کاربر به صورت دستی به آن وارد می کنند را نیز دارند. یکی از نکات مهم قبل از استفاده از اسکی فضایی این امر می باشد که بدن شما باید آمادگی بدنی کافی را داشته باشد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که عادت به انجام ورزشهای سنگین ندارید لازم است قبل از استفاده از این دستگاه بدن خود را گرم کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()