خرید دستکش استاد کار

نکات مهمی که در خرید انواع دستکش استاد کار باید مد نظر قرار داد : دستکش کاملا باید سایز دست شما باشد، قبل از استفاده از دستکش از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید، از تا کردن دستکش استاد کار بپردازید. قیمت دستکش استاد کار به برند، نوع دستکش ایمنی و نوع مواد به کار رفته در آن بستگی دارد. دستکش با کیفیت محافظت بهتری از دستانتان خواهد داشت و همانطور که به آن اشاره شد هرچه مواد به کار رفته در دستکش ایمنی استاد کار با کیفیت تر باشد، قیمت بالاتری نیز پیدا می کند. همچنین محصولات ساخت ایران نسبت به محصولات خارجی از قیمت پایین تری برخوردارند. دستکش مناسب کار خود را از فروشگاه های مطمئن خریداری کنید. برای خرید دستکش استاد کار به سایت مراجعه کنید.

شرکت رادین ایمن سالهاست در این عرصه فعالیت می کند و تمامی محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسند دارای ضمانت کالا و کیفیت بالا هستند. این شرکت از محبوبیت و اعتبار بالایی بین متقاضیان محصولات تجهیزات ایمنی می باشد. در هر صنعتی که مشغول به کار هستید می توانید با اطمینان خاطر دستکش استاد کار مرتبط با فعالیت خود را از این مجموعه بزرگ تهیه نمایید.

فروش دستکش استاد کار

با کمی تحقیق می توان پی برد که یکی از شرکت های فعال و معتبر در زمینه انواع تجهیزات ترافیکی و ایمنی شرکت رادین ایمن است که سالها با سابقه درخشان در این عرصه درخشیده است. ارسال سریع و مطمئن کالا: ارسال روزانه به تهران و ثبت محصول در همان روز برای شهرستان، تضمین بهترین کیفیت، ارائه ضمانت کالا از مزایای خرید از این مجموعه است.برای اطلاع از فروش دستکش چرمی به سایت مراجعه کنید.

برای خرید محصول کافی است به وبسایت مجوعه سر بزنید و بعد از انتخاب دستکش استاد کار و یا هر لوازم تجهیزاتی دیگری با کارشناسان فروش جهت آگاهی از قیمت و نحوه پرداخت تماس حاصل فرمایید و سپس نسبت به خرید دستکش استاد کار اقدام فرمایید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()