کفش ها به طور کلی در دو نوع کفش زنانه و مردانه می باشند که هر یک دارای ویژگی هایی می باشند که آن ها را از هم متمایز نموده است. کفش ها باید بتوانند راحتی را در پا ها ایجاد کنند  با استفاده از آن بتوان به راحتی راه رفت. جنس کفش ها بسیار مهم بوده و برای این که کفش، پاها را اذیت نکند و عمر خوبی هم داشته باشد، باید جنس مرغوبی داشته و از طراحی خوبی برخوردار باشد. تولید های زیادی در داخل کشورمان فعالیت می کنند که کفش های بسیار باکیفیتی را به تولید می رسانند یکی از این تولیدی های موفق تولیدی کفش آرمیس می باشد. برای خرید کفش زنانه به سات مراجعه کنید. 

کفش زنانه کفش هایی متنوع می باشند که در انواع مختلف می توان آن ها را خریداری کرد. از انواع کفش زنانه می توان به کفش های راحتی، اسپرت، پاشنه بلند، طبی، کتانی و.... می باشد.

کفش پاشنه بلند زنانه

کفش زنانه در نوع پاشنه بلند یکی از محبوب ترین کفش ها به شمار می رود که مناسب برای مجالس و جشن و میهمانی ها بوده و برای استفاده ی روزمره معمولا استفاده نمی شود زیرا راه رفتن با این کفش ها به خصوص کفش هایی که پاشنه های بسیار بلندی دارد، سخت است . این کفش ها ظاهری کشیده به افراد می دهد و باعث بلند تر شدن آن ها می باشد. برای خرید کفش پیاده روی زنانه از طریق لینک اقدم نمایید.

کفش زنانه از نوع پاشنه بلند دارای انواع مختلف پاشنه ها از جمله پاشنه تخم مرغی، پاشنه 10سانتی ، پاشنه هرمی و... می باشد که هر یک دارای مشخصات خاصی بوده و حرکت با هر کدام متفاوت است. انواع کفش لژ دار نیز در بازار بسیار زیاد بوده که برای خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد و باعث بلند تر شدن افراد می گردد. تولیدی کفش آرمیس انواع کفش زنانه و مردانه را در کیفیت های بسیار بالایی به شما عرضه می کند.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : 40334967

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()