نایلون پشت چسبدار از جمله پلاستیک هایی است که در جهت امور بسته بندی به کار برده شده است. مهمترین ویژگی که نایلون های پشت چسبدار دارد، نصب راحت این نوع پلاستیک می باشد که در صنعت ساختمان سازی به فراوانی استفاده می شود. به عنوان مثال خرید نایلون پشت چسبدار  بر روی کامپوزیت، ورق های آلومینیومی و امثال آن به کار برده می شود که تابش نور خورشید باعث آسیب دیدگی آنها نشود.

با توجه به کاربردهای مختلفی که از پلاستیک پشت چسبدار می شود، می توانید از ناب پلاستیک مناسب ترین ابعاد این نایلون را سفارش دهید.

سفارش اینترنتی نایلون پشت چسبدار

با توجه به توسعۀ اینترنت در سراسر کشور، امکان سفارش اینترنتی نایلون پشت چسبدار علاوه بر تلفنی و مراجعۀ حضوری برای متقاضیان این نوع پلاستیک صنعتی فراهم می باشد، که از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

کاربرد نایلون پشت چسبدار را می توان در مکان های مختلف مشاهده نمود. به عنوان مثال بر روی کرکره های برقی، پنجره های UPVCو مواردی از این قبیل مشاهده کرد که به منظور حفظ و نگهداری کالاها در برابر شرایط محیطی و گرد و خاک اشاره کرد. با استفاده از پلاستیک پشت چسبدار به راحتی می توان از اُفت رنگ، خط و خش و سایش مستقیم کالاها جلوگیری کرد.

تولید کنندگان ورق های استیل استنلس نیز برای حفظ صیقلی بودن و شفافیت سطوح آنها از مزایای نایلون پشت چسبدار استفاده می کنند. صنعت خودروسازی و ساخت مسایل خانگی، از ویژگی های نایلون پشت چسبدار برای حفظ شفافیت و ایمن نگه داشتن کالاها در برابر شرایط نا مساعد محیطی و همچنین حمل و نقل بهره می برند. بدین وسیله از ایجاد لک و چربی بر روی سطوح کالاهای مختلف جلوگیری می کنند. خرید نایلون شیرینگ از طریق سایت امکان پذیر می باشد.

ناب پلاستیک در زمینۀ تأمین و پخش انواع نایلون بسته بندی و صنعتی از جمله انواع نایلون پشت چسبدار با کیفیت و قیمت ارزان در تهران فعالیت می کند.

 

 شرکت ناب پلاستیک 

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()