از برجسته ترین مزایای استفاده از این سبدها، وزن کم آنها می باشد. این سبک بودن به حمل و نقل راحتتر اجسام کمک می کند. پلاستیک ها شکل پذیر هستند که سبب سهولت ساخت انواع محصول، برای تولید کننده می شود. سبد پلاستیکی، عایق الکتریسیته و حرارت است. پلاستیک ها قابلیت رنگ پذیری دارند که در طراحی ظاهری آنها تاثیر گذار است و باعث می شود محصولات پلاستیکی با رنگهای متفاوت تولید و عرضه شوند. بر خلاف سبد آهنی که علاوه بر قیمت بالا در اثر رطوبت، دچار زنگ زدگی می شود، سبد پلاستیکی از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و همچنین هیچ گونه میکروبی نظیر قارچ، انگل و غیره، بر روی محصولات پلاستیکی تاثیر ندارند. خرید سبد پلاستیکی را از ما انجام دهید.

از انعطاف خوبی برخوردار هستند و در صورتی که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده باشد، در برابر فشار به خوبی مقاوم است. برای پرورش کرم نیز از این سبدها استفاده می شود. شستشو جعبه پلاستیکی با آب و مواد شوینده به راحتی صورت می گیرد. از دیگر مزایای استفاده از سبد پلاستیکی می توان به مدل باکس پالت آن اشاره کرد که در انبارهای بزرگ به حمل و نقل ساده بار با استفاده از ماشینهای لیفتراک و جک پالت کمک بسیاری کرده است. در گذشته از سبد چوبی برای انتقال محصولها استفاده می شد که استفاده از آن هم مانند سبد آهنی مقرون به صرفه نبود و  متاسفانه قطعی درختان را نیز در پی داشت.

در حال حاضر سبد پلاستیکی با قیمت مناسب‌، سهولت استفاده و سایز و رنگبندی متفاوت انتخاب اول خریدارن است. شرکت زاگرس پلاستیک از تولیدکننده های مطرح لوازم پلاستیکی و فروشنده پالت پلاستیکی  در کشور است که حتی بعضی از شرکتهای فعال در این زمینه، نمایندگی فروش محصولات این مجموعه را دریافت کرده اند. شما می توانید برای خرید سبد پلاستیکی مخصوص شغل خود به این مجموعه معتبر اعتماد کرده و از طریق وبسایت این مرکز، به صورت تلفنی یا اینترنتی از قیمت محصول و روش خرید آگاهی یافته و سپس به ثبت سفارش اقدام نمایید.

فروشگاه زاگرس پلاستیک

تلفن تماس: 09122999380  مهدی زاده

02155355100
02155054374
02155310625 
09122999380
09122778437

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()