فون ها در انواع مختلفی از جمله کاغذی، پارچه ای، مخملی، پرتابل و... قرار دارند که هر یک می تواند مناسب باشد و اگر به درستی از آن ها استفاده شود، تاثیر زیادی را داشته باشد. انواع جدید فون های عکاسی قابل حمل بوده تا بتوان آن را به محل های مورد نظر انتقال داد. اگر چه فون عکاسی در ظاهر وسیله ای ساده به نظر می آید اما تاثیر بسیار زیادی را در عکس ها خواهد داشت بنابراین انتخاب یک فون عکاسی خوب و باکیفیت بسیار مهم است.  فروش فون عکاسی در قیمت های ارزان توسط فروشگاه فوکوس نگار انجام می گیرد.

انواع فون عکاسی 

فون های عکاسی در انواع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. انواع ساده، زنجیر دار، ساده ی کنترل شده و برقی می باشد که هر یک می تواند زمینه ای را برای عکاسی ایجاد کنند. وجود فون عکاسی در زمان عکس گرفتن بسیار مهم است و می توان این فون ها را در انواع مختلفی به کار برد. به خصوص برای عکاسی های تبلیغاتی و یا استودیویی استفاده ی بسیاری دارد. در پشت سر سوژه از این پرده استفاده می شود که دارای جنس های مختلفی از قبیل کاغذی و پارچه ای می باشد. خرید رینگ لایت در این مرکز با قیمت های مناسبی انجام خواهد شد. 

این پارچه در واقع بک گراند عکس مورد نظر می باشد، نکته ای که در انتخاب فون عکاسی  وجود دارد، خرید فون عکاسی در نوعی است که خیلی جلب توجه نکند مثلا استفاده از فون در جنس های خیلی براق پیشنهاد نمی شود و باید سوژه مورد توجه قرار گیرد،  بنابراین معمولا از رنگ سفید برای این وسیله استفاده می شود. این پرده ها در انواع سایز های مختلفی به تولید رسیده و مورد استفاده قرار می گیرند، پس با توجه به نوع استفاده ای که دارید می توانید اندازه و جنس مورد نظرتان را تهیه نمایید. فروشگاه فوکوس نگار انواع فون های عکاسی را در کیفیت های بالایی به فروش می رساند.

 

 فروشگاه فوکوس نگار

آدرس: تهران میدان امام خمینی ،خیابان باب همایون ،خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس"

  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()