ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل داشتن وزن سبک و ابعاد کوچک با این نام شناخته شده است. کاربرد اصلی پروژکتور، پردازش داده های دیجیتالی و انعکاس تصاویر به واسطۀ عدسی بر روی پردۀ نمایشگر می باشد. خرید ویدئو پروژکتور جیبی برای برخی از افراد که تمایل به داشتن پروژکتور سیار دارند، بسیار کاربردی است چون حمل و نقل ساده ای دارد و می توان طی روز در مکان های مختلف از ویژگی های آن استفاده نمود. فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به طور اختصاصی در زمینۀ تولید و فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور مانند فروش ویدئو پروژکتور جیبی فعالیت می کند و با بهره گیری از فناوری روز دنیا توانسته محصولات متنوعی را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت WiFi

نسل جدید نسخه های ویدئو پروژکتور جیبی مجهز به سیستم عامل اندروید هستند که دارای قابلیت وای فای می باشند. این قابلیت به فرد اجازۀ اتصال بدون کابل را به سایر دستگاه های دیجیتالی می دهد. تنظیمات منو ساده تر شده است و فرد به دلیل استفاده از گوشی های همراه هوشمند با محیط کاربری اندروید آشنا هستند. کیفیت و ابعاد تصویر را تنظیم نموده و متناسب با فضای اتاق برای مخاطبان تنظیم کنند.

در حال حاضر امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی و خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با بهترین قیمت برای مؤسسات، شرکت ها، محیط های آموزشی و غیره فراهم می باشد. با توجه به اینکه آموزش تصویری نسبت به شفاهی درک مفاهیم را ساده تر می کند، از این رو اکثر محیط های آموزشی مجهز به دستگاه پروژکتور هستند. البته برخی از اساتید نیز به دلیل گستردگی فعالیت خود، خرید ویدئو پروژکتور جیبی دیجیتالی را ترجیح می دهند که بتوانند از ویژگی های آن در محیط های مختلف طی روز استفاده نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از پیشگامان تولید کنندۀ دستگاه های پروژکتور در سراسر کشور است که می تواند شما را در انتخاب پروژکتور همراهی کند.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()