مزایای استفاده از نایلون استرچ

نایلون استرچ در ضخامت ها و اندازه های مشخصی تولید می شود که در مجاورت با گرما و حرارت قابلیت کشسانی و چسبندگی بالایی پیدا خواهند کرد، و به راحتی می توان با استفاده از آن ها تمامی کالاها و مواد غذایی را وکیوم و غیر قابل نفوذ نمود. از دیگر مزایای استفاده از نایلون استرچ می توان به سهولت بسته بندی، افزایش سرعت و راندمان کاری، محافظت بهتر و مطمئن تر از کالا ها در برابر رطوبت، آلودگی و گرد و غبار، قیمت بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه، امکان خرید نایلون استرچ در ابعاد و اندازه های سفارشی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که از هرجهت این ابزار را برای بسته بندی ایده آل می سازد.

 از مهمترین امتیازات این روش بسته بندی می توان به وکیوم کردن کامل مواد و کالا ها در برابر عوامل محیطی اشاره کرد، که سبب ارتقاء بهداشت و محافظت هر چه بیشتر از این محصولات در برابر رطوبت، هوا، گرد و غبار و آلودگی می شود، که البته این موارد زمینه ساز استفاده از انواع نایلون استرچ در صنایع بهداشتی و غذا و دارو شده است، زیرا با استفاده از آن ها می توان ماندگاری محصولات فاسد شدنی را بسیار بالاتر برد. فروش نایلون حبابدار از طریق سایت این مرکز انجام می شود. 

از انواع نایلون استرچ تولیدی می توان به نایلون استرچ دستی یا خانگی، پاور رپ، سوپر پاور، علوفه و غیره اشاره کرد که با استفاده از روش های دستی و مکانیزه می توان از آن ها برای بسته بندی انواع کالاهای صنعتی، شکستنی، غذایی و بهداشتی بدون هیچ گونه نگرانی و با سرعت بسیار بالا استفاده کرد. مجموعه بزرگ دریا پلاستیک از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع محصولات پلیمری بسته بندی در ابعاد و اندازه های استاندارد و سفارشی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می یاشد که توجه طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲

۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()