تابلو ال ای دی ثابت نسل قدیمی تر انواع تابلوهای روان هستند که تصاویر و متون را در قالب تک رنگ و رنگی با کیفیت بسیار بالا و به صورت ثابت به نمایش می گذارد این نوع از تابلوها از فناوری ساده تری برخوردار هستند و قیمت آن ها بسیار پایین تر و ارزان تر از انواع تالاوهای روان و چلنیوم می باشد. تابلو ال ای دی ساده در واقع تمامی پیام های مورد نظر صاحبین مشاغل را به صورت یکباره به مشتریان انتقال می دهد و با وجود طراحی قدیمی به دلیل کیفیت و دوام بسیار بالا طرفداران بسیار زیادی دارد. برای سفارش تابلو ال ای دی ثابت به سایت مراجعه نمایید. 

لامپ های LED نصب شده برر روی برد اصلی بیشترین تأثیر را بر روی جذابیت و زیبایی این تابلوها می گذارند و  بر همین اساس می توان انواع لامپ LED و بدنه این تابلوها را در گروه های لامپ های بیضی شکل، لامپ های کلاهی، قاب و دوربری یا پشت شیشه قرار داد، که در بین تمامی آن ها انواع لامپ های بیضی شکلاز شدت نور بالاتر و جذابیت بصری بیشتری برخوردار هستند. مجموعه معتبر و آنلاین تابلو ساز اچ دی از مجرب ترین مجموعه های طراحی و تولید انواع تابلو ال ای دی ثابت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در تهران است، که مورد تأیید مشتریان می باشد. ساخت تابلو چلنیوم با قیمت مناصسب انجام می گیرد. 

قیمت تابلو ال ای دی ثابت

قیمت تابلو ال ای دی با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله تعداد لامپ ها، نوع بردهای مسی و یا پلکسی، نوع لامپ های ال ای دی و همین طور ابعاد و اندازه قاب ها محاسبه و تعیین  می شود، به عنوان مثال انواع تابلو ال ای دی ثابت با بردهای مسی و چراغ های بیضی شکل در مقایسه با دیگر تابلوهای پلکسی گلاس با لامپ های کلاهی بالاتر است، که نشان دهنده کیفیت و دوام آن ها است.  در مجموع قیمت تابلو ال ای دی ثابت نسبت به دیگر تابلوهای تبلیغاتی از جمله تلویزیون های شهری، تابلو روان، تابلوهای چلنیوم و غیره بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()