نبشی استیل  به عنوان یکی دیگر از محصولات کاربردی فولاد استنلس استیل است که کاربرد آنها را می توانید در اجرای پروژه های ساخت و ساز مشاهده نمائید. نبشی استیل با نام انگلیسی Angle Steel در سطح بین المللی شناخته می شوند. نبشی استیل نوعی پروفیلی است که دارای دو ضلع عمود بر هم با زاویۀ 90 درجه ای است که در واقع همانند برش پروفیل استیل از مقطع قطر می باشد که در نتیجۀ آن نبشی تولید می شود. لازم به ذکر است که طول باله نبشی استیل، وزن و گرید استیل از جمله مهمترین نکاتی است که بر اساس اصول استاندارد ASTM تعیین شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید نبشی استیل را از این مجموعه با قیمت ارزان انجام دهید.

فروشگاه الف استیل به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش و عرضۀ محصولات استیل استاندارد جهانی چون نبشی استیل، تسمه استیل، پروفیل استیل و غیره در سراسر کشور فعالیت دارد.

کاربرد نبشی و ناودانی استیل

همانطور که می دانید نبشی استیل و ناودانی استیل از مهمترین محصولات صنعتی است که از آلیاژ استیل استنلس با گرید 304 و غیره با رعایت اصول استاندارد ساخته شده و در ساختمان سازی به کار برده می شوند. مهم ترین قسمت نبشی استیل، باله می باشد که به صورت منفرد و مرکب در پروژه های عمرانی و ساختمانی به کار برده می شوند. خرید پروفیل استیل را با کیفیت بالا انجام دهید.

در صنایع مختلف از نبشی استیل به عنوان پروفیل L نیز معرفی می شود که می توانند با بال های مساوی و نامساوی تولید کنند. به عنوان مثال در صورت خرید نبشی استیل با مشاهدۀ L200 به شما نشان می دهند که دارید نبشی استیل با بال های برابر در اندازۀ 200 میل می خرید و برای نشان دادن نبشی استیل با بال های نابرابر، L200,100 نشان می دهند.

برای سفارش نبشی استیل استاندارد با قیمت مناسب می توانید با مجموعۀ فروشگاه الف استیل تماس بگرید.

 

فروشگاه الف استیل 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()