آسمان مجازی یکی دیگر از آثار هنری است که به منظور جلوه بخشیدن و ایجاد فضایی دکوراتیو و زیبا مورد استفاده قرار گرفته می شود. آسمان مجازی جزء سقف های کاذب محسوب می شود و برای نصب آسمان مجازی نیاز به تخریب کامل سقف نیست. از این رو امکان این نوع سقف کاذب بر روی کلیۀ سطوح ساختمانی امکان پذیر می باشد. به دلیل ویژگی های خاصی که این محصول دارد، به عنوان سقف کاذب لوکس شناخته می شود.

برای سفارش خرید و نصب آسمان مجازی می توانید از خدمات فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا استفاده نمائید. این مجموعه به دلیل ارائه بهترین خدمات به مشتریان، شرایط سفارش اینترنتی محصولات فروشگاه را برای مشتریان فراهم نموده است. فروش آسمان مجازی از طریق سایت انجام می گیرد.

فاکتورهای مهم خرید آسمان مجازی

برای خرید و نصب آسمان مجازی لوکس در دکوراسیون آشپزخانه، سالن پذیرایی، فضای دکوراسیون اداری و تجاری می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان مراجعه نمائید.

ابعاد فضای اتاق و سالن، قیمت و رنگبندی فضای دکوراسیون از مهمترین فاکتورهای انتخاب طرح آسمان مجازی و میزان نورپردازی محسوب می شود. در واقع با نصب اصولی آسمان مجازی به طور مستقیم می توانید بر روی ابعاد فضای دکوراسیون تأثیر مثبت ایجاد کنید. بنابراین انتخاب طرح آسمان مجازی و همچنین رنگ بندی نمای دکوراسیون مکمل یکدیگر قرار گرفته می شوند.

در حال حاضر امکان اجرای سقف های آسمان مجازی به دلیل ماهیت کاذب بودن، به سهولت می توان بر روی هر سقفی اجرا نمود و زیبایی دکوراسیون قسمت های اصلی و چشمگیر ساختمان را دوچندان نمود. با خرید و نصب آسمان مجازی لوکس مانند خرید آسمان مجازی طرح ابر می توانید با حداقل هزینه، ارزش و بهای ملک خود را بهبود ببخشید.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ فروش محصولات دکوراسیون داخلی ساختمان آغاز کرده و امکان خرید اینترنتی آسمان مجازی تجاری، اداری و مسکونی را برای مشتریان فراهم کرده است.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()