کفسازی و تزئین کف ساختمان در دکوراسیون و نمای داخلی منازل به اندازه دیوارها اهمیت دارد و معمولا برای این کار از مصالحی همچون موزائیک، سنگ های تزئینی، سرامیک و پارکت استفاده می شود که در این میان پارکت به دلیل بافت طبیعی و بسیار زیبای خود بیشترین طرفدار را در بین مردم و فعالان صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی دارد، زیرا آرامش و گرمای طبیعت را با خود به فضای داخلی ساختمان وارد می کند، و فضایی تحسین برآنگیز را به نمایش می گذارد. در گذشته تنها در ساختمان های بزرگ و ویلایی و یا منازلی با تردد کم و سبک های کلاسیک و لاکچری از کفپوش پارکت استفاده می شد، اما اکنون با توسعه صنعت ساخت کفپوش و ارتقاء کیفیت این محصولات از آن ها می توان در تمامی فضاهای اداری و مسکونی استفاده نمود. برای خرید کفپوش می توانید از طریق وب سایت فروشگاه رونیا اقدام نمایید. 

از دیگر دلایل محبوبیت پارکت قیمت ارزان و بسیار مقرون به صرفه آن در مقایسه با دوام و ماندگاری این محصولات می باشد. امروزه انواع پارکت آلمانی، پارکت ایرانی، پارکت چینی، و پارکت ترک بیشترین طرفدار را در بازارهای داخلی از آن خود کرده اند که در هر کدام از آن ها قیمت کفپوش با توجه به نوع سختی چوب، ضخامت، رنگ، برند سازنده و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و به مشتریان اعلام می گردد.

فروش اینترنتی کفپوش

فروش آنلاین کفپوش و فروش کفپوش pvc در فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا از ساده ترین روش های خرید این محصولات یا بهتر است بگوییم مصالح تزئینی ساختمان می باشد، که این امکان را به مشتریان می دهد تا با مقایسه قیمت ها و در کوتاه ترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را از سراسر کشور و به صورت بی واسطه با پایین ترین قیمت خریداری نمایند. متقاضیان خرید کفپوش ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی رونیا می توانند انواع کفپوش ها را با مناسب ترین قیمت و در رنگ ها و کیفیت های مختلف به همراه لیست قیمت آن ها مشاهده نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید و ثبت سفارش آن ها در تعداد دلخواه اقدام نمایند.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()