کاغذ دیواری اتاق خواب یکی دیگر از طرح های رایج کاغذ دیواری است. افرادی که علاقه مند به نصب دیوارپوش در نمای داخلی ساختمان هستند، می توانند از مزایای طرح های متنوع کاغذ دیواری و پوستر دیواری برای جلوه دادن به نمای دکوراسیون استفاده نمایند.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا سال هاست که در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی همچون انواع کاغذ دیواری اتاق خواب، سالن پذیرایی، کودک و غیره در تهران فعالیت می کند. لذا برای کسب آگاهی در خصوص خرید کاغذ دیواری اتاق خواب می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب

امروزه فروش کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب توسط فروشگاه های معتبر شاهد هستیم. کاغذ دیواری سه بعدی سبک جدیدی از طراحی کاغذ دیواری است که با نام پوستر دیواری سه بعدی نیز شناخته می شود و از نظر طرح، دارای جلوه ای واقعی از تصاویر می باشد. به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق خواب، نمای تصویر گل و منظرۀ طبیعت را به صورت واقعی برای فرد تداعی می کند. از این رو فرد احساس حضور در همان محیط را خواهد داشت و زیبایی نمای دکوراسیون را چندین برابر می کند.

انتخاب و خرید کاغذ دیواری اتاق خواب به روحیات شخصی افراد بستگی دارد. در ضمن اتاق خواب به دلیل اینکه فضای استراحت و خواب افراد در نظر گرفته می شود. از این رو خرید انواع کاغذ دیواری اتاق خواب با تصاویر و رنگبندی ملایم و لایت به افراد توصیه می شود چون حس آرامش بخش به افراد انتقال می دهد.

قیمت خرید کاغذ دیواری کودک برای اتاق خواب به مدل، کیفیت جنس و ابعاد کاغذ دیواری بستگی دارد.

برای خرید انواع کاغذ دیواری قابل شستشو و مقاوم می توانید از فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا دیدن فرمائید و با قیمت مناسب و تضمین شده به صورت اینترنتی سفارش دهید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()