سنسور القایی از جمله سنسورهای بدون تماس است که عملکرد خاص خود را نشان می دهد. در واقع اساس کار این نوع سنسورها بر مبنای مدارهای الکترومغناطیسی است که نسبت به فلزات از خود عکس العمل نشان می دهند. نتایج واکنش به صورت مستقیم به سمت رله، اتصالات برقی و سیستم های اندازه گیری و همچنین مدارات کنترل الکتریکی منتقل می شود. خرید و  فروش سنسور القایی در سراسر جهان موجب ساخت دستگاه و ماشین آلات پیشرفته ای شده است که قابلیت انجام یک سری فعالیت ها را به صورت کاملاً اتوماتیک دارند.

تهران اتوماسیون به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی چون انواع سنسور، کنترلرهای صنعتی، پنل متر، هشدار دهنده ها، الکترومکانیکال و غیره در تهران فعالیت می کند و توانسته شرایط فروش اینترنتی سنسورهای القایی را برای مشتریان فراهم کند.

فروش انواع سنسور القایی و انواع آن

امروزه شاهد فروش انواع سنسور القایی مانند فروش سنسور القایی فشار بالا در سطح بازار هستیم که صنعت گران به منظور ساخت سیستم کنترلر از مزایای آن استفاده می کنند. با استفاده از سنسورهای القایی به راحتی می توان اندازه گیری فاصلۀ بین قطعات را مشخص نمود، به منظور جداسازی قطعات نیز به کار برده می شود. جداسازی قسمت های فلزی قطعات، آشکارسازی هر گونه تغییر در دندانه های چرخ دنده های فلزی و همچنین اندازه گیری و کنترل میزان سرعت سیستم نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروش و کاربرد سنسورهای القایی به دلیل سرعت سوئیچینگ زیاد برای امور کنترلر در دستگاه های مکانیزه به کار برده می شوند. امروزه اکثر دستگاه های مکانیزه که برای جداسازی و برش قطعات فلزی به کار برده می شوند، از سنسور القایی در سیستم الکترونیکی آنها استفاده نموده اند.

تهران اتوماسیون با داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش انواع سنسور القایی، نوری و سایر تجهیزات کنترلر صنعتی در تهران فعالیت می کند.  

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()